Til- og afmeælding af kasko
Fra : Wheeler

Dato : 03-11-03 20:46

Hej,

Hvad siger GF og andre til en afmeldelse af køretøjet på motorkontoret i
november og en efterfølgende indregistrering til foråret (rundt regnet kan
jeg netto (altså spare 3K ved dette "stunt") og cyklen skal ikke engang
synes til foråret

Wheeler - Atter tilbage

Fra : brobaek

Dato : 03-11-03 21:18

Kan de ikke stilstands-forsikre ?

Martin (som lige har stilstands forsikret i Codan)

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 03-11-03 21:43

Det gjorde jeg med held, da jeg var kunde hos TopDK....

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 03-11-03 22:17

> Hvad siger GF og andre til en afmeldelse af køretøjet på motorkontoret i

gf har sagt til mig at de også kan stildstandsforsikre, så gør det og
fortsæt
forbedre din ancinnitet.

bo-gsxR

Fra : Armand

Dato : 04-11-03 22:23

Wheeler <bernhard_wheelerx@hotmail.com> skrev i en

> [...]
> jeg netto (altså spare 3K ved dette "stunt") og cyklen skal ikke engang

De skal være noget årvågne for at tænke over at det er den samme model, og
derudover ér det jo ikke ulovligt at være selvforsikret :-/

Udover denne kendsgerning (at man selv står med regningen ved tyveri eller
brand i løbet af vinteren), er det også lige dét at du ikke avancerer i
anciennitet i de 3 måneder hvor du er afmeldt. Det er med andre ord ikke ren
indtægt!

--
Armand.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 05-11-03 20:25

Enig, men.....

"Udover denne kendsgerning (at man selv står med regningen ved tyveri eller
brand i løbet af vinteren)"
Hvis den står til opbevaring hos forhandler, plejer han at forsikre.

"også lige dét at du ikke avancerer i anciennitet i de 3 måneder hvor du er
afmeldt"
Hvis man er elite eller har fx. bil som vinterkøretøj er det ikke noget
problem.

Fra : Wheeler

Dato : 07-11-03 00:43

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk skrev

>Hvis den står til opbevaring hos forhandler, plejer han at forsikre.

[KLIP]

A propos dækning - hvordan er det lige med SPH i Næstved =

Wheeler
TDR 125R (Til salg for 15K pr. 1/4.2004)
VFR 750F

Fra : Bo-gsxR

Dato : 08-11-03 14:46

> A propos dækning - hvordan er det lige med SPH i Næstved =

se deres hjemmeside

bo-gsxR