Instruktionsbok til Fiat Scudo 1.9 - hvilk~
Fra : Jan

Dato : 03-11-03 10:56

Hejsa

Min kone har fået en brugt Fiat Scudo 1,9 som firmabil, men der er ikke
nogen instruktionsbog og jeg vil derfor høre om der er nogen der kan hjælpe
mig med at få fremskaffet de relevante dæktryk for sådan en bil, både som
alm. kørsel og når den er fuldt lastet.
Er der ellers nogen "smarte" ting man bør vide om den øse.

Mvh

Jan

Fra : Karl Ejnar Christens~

Dato : 03-11-03 21:04

"Jan" <jan@soerensen.mail.dk> wrote in message
> [...]
hjælpe
> mig med at få fremskaffet de relevante dæktryk for sådan en bil, både som

Det plejer at stå indeni døren under låsen, ellers prøv at spørge hos Fiat.
Har ellers haft en Jumpy (søstermodel), men kan ikke lige huske tallene,
lidt flovt.

--
mvh Karl Ejnar