Værdi?
Fra : Morten Fruergaard

Dato : 02-11-03 21:12

Hvad er en Mercedes Benz 280 SEL fra 1982 med 171.000 km på tælleren værd?
Den er 100 % i orden, ingen rust overhovedet, passet med service, kun kørt med
3 chauffører - kørt som firmabil med privatchauffør fra ny... Altid holdt i
opvarmet garage og fået utallige undervognsbehandlinger...

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jan@stevns.net

Dato : 02-11-03 21:17

"Morten Fruergaard" <mit fornavn@mit efternavn.com> skrev :

> [...]
>3 chauffører - kørt som firmabil med privatchauffør fra ny... Altid holdt i
>opvarmet garage og fået utallige undervognsbehandlinger...

Det er da vist mere et ? om liebhaveri end noget andet

et skud fra hoften : et sted mellem 30 - 60kkroner
--
jan@stevns.net - www.stevns.net
"There is no replacement for displacement......! "

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-11-03 21:26

On Sun, 2 Nov 2003 21:11:47 +0100, "Morten Fruergaard" <mit
fornavn@mit efternavn.com> wrote:

> [...]
>3 chauffører - kørt som firmabil med privatchauffør fra ny... Altid holdt i
>opvarmet garage og fået utallige undervognsbehandlinger...

Dét er jo vanvittigt svært at vurdere - jég ville ikke give meget for
sådan een. Man får dem smidt i nakken sydpå
www.mobile.de/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&top=4&id=11111111113333041&

/Mogens

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 03-11-03 22:27

Morten Fruergaard wrote:

> [...]
> 3 chauffører - kørt som firmabil med privatchauffør fra ny... Altid holdt i
> opvarmet garage og fået utallige undervognsbehandlinger...

Den kender jeg I den klamme farve kan den da ikke være meget værd -
med mindre man er liebhaver.

Knus
Regnar