Det er stadig fedt at køre! ;-)
Fra : Hans Paulin

Dato : 02-11-03 18:46

....nu står GSi'en adskilt, indtil jeg får fat i et nyt forhjulsleje og
et nav, der ikke "kaster", så jeg blev "tvunget" til at ta Suzukien på
en 60 km's tur her i eftermiddag for overhovedet at komme frem - og hvor
var det som sagt bare fedt at tonse deruda' iført fuld "uniform", dvs.
vandtæt tøj og støvler...

....vejret holdt tørt, men der var både visne blade, ler samt hestepærer!
på vejen, så de store nedlægningsvinkler blev det ikke til - men
alligevel: "Skønt!" - efter et par måneders stilstand...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Richard

Dato : 02-11-03 18:57

Hans Paulin wrote:

> ...vejret holdt tørt, men der var både visne blade, ler samt hestepærer!
> på vejen, så de store nedlægningsvinkler blev det ikke til - men
> alligevel: "Skønt!" - efter et par måneders stilstand...

Ja det var rigtig dejligt vejr; men herover østpå desværre først midt på
eftermiddagen, så jeg nåede ikke helt til 'klemmen i dag som håbet.
Nåede blot Himmelev og retur inden det blev alt for mørkt.

En del fugtige vejstrækninger - især nyere, mørk asfalt med store åbne
porer - men dem måtte man så styre uden om. Forhåbentlig får vi lidt
mere vind nu, så vejen kan nå at tørrre ud lidt tidligere på dagen
- har efterårsferie i u46, så der skulle gerne blive nogle gode ture på
begge cykler den uge, så de kan blive sat til side for vinteren med
manér

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade