Brian-kasket
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 02-11-03 16:55

Hvor mange herinde kører med Brian-kasket?

Jeg gør ikke.

Jesper

Fra : John Sahl

Dato : 02-11-03 16:59

Jesper Nielsen wrote:
> Hvor mange herinde kører med Brian-kasket?

Hvis du mener en cap, så gør jeg det da når jeg har lyst.

> Jeg gør ikke.

Og hvad så?

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : Olesen

Dato : 02-11-03 17:09

> Hvis du mener en cap, så gør jeg det da når jeg har lyst.

> Og hvad så?

Jeg er sikker på, fyren har en så cool stil,
en kasket simpelthen ikke er nødvendigt
eller får lov at runde ego'et af *S*.

Fra : Olesen

Dato : 02-11-03 17:08

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> Hvor mange herinde kører med Brian-kasket?
>
> Jeg gør ikke.

Hvor mange herinde kører med underbukser ?

Jeg gør.

Fra : lars@zulfo.dk

Dato : 02-11-03 17:31

> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange herinde kører med underbukser ?
>
> Jeg gør.

Også jeg, og for nogle uger siden fandt jeg også et par dametrusser på
gulvet, ved bagsædet... go figure....

Lars B

Fra : Ole Thomsen

Dato : 02-11-03 17:37

lars@zulfo.dk wrote:

> Også jeg, og for nogle uger siden fandt jeg også et par dametrusser på
> gulvet, ved bagsædet... go figure....

Din kone har en lesbisk affære?

Ole Thomsen

Fra : Morten Holberg Niels~

Dato : 02-11-03 17:38

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Din kone har en lesbisk affære?

He he... in your face!

Morten Holberg Nielsen

In an interstelaaarrr buuuurrssst im baaack to saaaveeee the uuuunivereerse!

Fra : Olesen

Dato : 02-11-03 17:39

<lars@zulfo.dk> skrev i en meddelelse

> Også jeg, og for nogle uger siden fandt jeg også et par dametrusser på
> gulvet, ved bagsædet... go figure....

Et kvindfolk med go figur i pressume ?

Hvor er hun idag ?

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 17:37

> "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor mange herinde kører med underbukser ?
>
> Jeg gør.

LOL. Det gør jeg også (som regel).

Og jeg kan faktisk også finde på at kører med cap, jeg har flere at vælge
imellem, men der står dog ikke Brian på nogen af dem.
Og skyggen vender IKKE bagud, det bruger vi ikke her.
Det kræver jo også at ryglænet ligger helt ned. Og så har man jo ikke styr
på noget som helst, og ungerne kan ikke være på bagsædet.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 02-11-03 20:12

On Sun, 2 Nov 2003 16:54:43 +0100, "Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk>
wrote:

>Hvor mange herinde kører med Brian-kasket?
>
>Jeg gør ikke.
>
>--

Det gør alle dem der har unaturligt store ører.

Nåhr nej, det er s'gu nok bare fordi Brian-kasket og ultrakort hår
lissom hører sammen, og det får ørerne til at se store ud. *LOL*

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-11-03 21:52

On Sun, 02 Nov 2003 20:12:23 +0100, Folmer Rasmussen
<folmer@rasmussen.mail.dk> wrote:

>Det gør alle dem der har unaturligt store ører.
>Nåhr nej, det er s'gu nok bare fordi Brian-kasket og ultrakort hår
>lissom hører sammen, og det får ørerne til at se store ud. *LOL*

Næh - jeg kører stort set altid med een af mine Alfa-caps on, og mener
ikke ørerne falder udenfor normen, Folmér :)

/Mogens

Fra : Michael Olesen

Dato : 03-11-03 07:47

> Hvor mange herinde kører med Brian-kasket?
>
> Jeg gør ikke.
>
> Jesper

Jeg gør heller ikke, men hvis jeg gjorde, så skulle det være for at skjule,
at jeg ikke har noget hår

/Michael