* * TEQUILA FEST * *
Fra : Kantana MC

Dato : 01-11-03 11:54

Så er det i aften at årets Tequila fest hos Kantana MC finder sted.
Festen starter kl. 20:00 og varer til engang i morgen tidligt eller til I
har drukket os ud af huset ........ men !!!!!!! så skal I vist være tørstige

Igen i år vil der være Live band, masser af spændende drinks, fadbamser og
selvfølgelig et skvæt Tequila.
Så få pudset danse skoene og redt håret, så ses vi i aften til endnu en fed
fest.

Hilsen Kantana MC

Kantana MC
Lyshøjgårdsvej 80
2500 Valby
36166010

Fra : RacerNiels

Dato : 04-11-03 00:41

"Kantana MC" <mail@viskelæder_kantanamc.dk> wrote in message
> Så få pudset danse skoene og redt håret, så ses vi i aften til endnu en
fed
> fest.

TOTAAAAL iorden fest der!!
Dem må vi ha nogle flere af! Jeg fik kun en enkelt tequila, en til gengæld
pissede jeg på Yamaha utallige gange i løbet af aftenen - stort!!

Vi ses til næste fest!

SKÅÅÅÅL
Niels *bøvs*
S FAU himmelblau - www.sqzuki.subnet.dk
Polyteknisk MC - www.pmc.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-11-03 01:18

> [...]
gengæld
> pissede jeg på Yamaha utallige gange i løbet af aftenen - stort!!

Ja, en forskruet frø-kører satte mærket i kummen.. tsk tsk .. ikke i
orden .. det var nok mere passende med et Suzuki-mærke, men jeg mener
ikke Suzuki-klistermærket laves i høj nok kvalitet til at sidde fast

...men festen var fin, mange mennesker og folk drak sørme igennem, og du
skal være velkommen en anden gang

mvh
Kenneth
R1

Fra : Bettina

Dato : 10-11-03 22:02

Mener du forskruet i hovedet, eller forskruet ned i det tøj hun havde på,
men sandt at sige er den jo mere miljørigtig end sådan en oliesluger af en
yamaha, og så er grøn jo en smuk farve.
Men tak for det enorme fremmøde, vi glæder os til næste år.

mvh. Mrs. mudderfrø Kawasaki rules.

Fra : Ukendt

Dato : 10-11-03 22:53

> [...]
af en
> yamaha, og så er grøn jo en smuk farve.
> Men tak for det enorme fremmøde, vi glæder os til næste år.

Ups, Bettina lytter med..

Forskruet.. hmm.. du går jo nok i omdrejningsbegrænseren uanset hvordan
jeg mener det ..men du havde da "forskruet" dig godt ned i et par
god-røv-bukser så hut jeg hvisker.

Så meget olie bruger R1'eren nu ikke.. tsk tsk

...og ja, din 9'er er flot, men det har jeg jo sagt utallige gange

Kenneth S

Fra : Rasmus Hauch

Dato : 11-11-03 14:49

> ..og ja, din 9'er er flot, men det har jeg jo sagt utallige gange

Hørt hørt!!!
Sådan er det jo med de Kawaer..((-:
Mvh
Rasmus ZX9R-C og P.T. Yamaha SRX 700 snescooter..((-: