Vinterklar Ghia :o)
Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 16:52

Øj det var først i dag jeg kunne samle mig til at få skiftet til vinterdæk.
Jeg fik da lov at prøve at køre med sommerdæk i snevejr da jeg skulle til
BFA og de var ikke så godt at ligge i yderbanen på motorvejen når de ikke
havde saltet eller ryddet sne
(jeg opgav faktisk at overhale en lastbil så glat var det med mine Eagle F1)

Nå og så da jeg alligevel havde fået sorte fingre fik jeg også skiftet endnu
flere stumper til Ghia. Nu mangler der ikke ret meget mere før jeg kan kalde
den en Mondeo Ghia RS

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Olesen

Dato : 01-11-03 19:27

> [...]
endnu
> flere stumper til Ghia. Nu mangler der ikke ret meget mere før jeg kan

Øh...hvad har man skiftet og hvad manglede ?

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 20:10

> endnu
> kalde
>
> Øh...hvad har man skiftet og hvad manglede ?

Der mangler hjulkapsler og lys i solskærmene samt Ghia emblemerne

Fra : Olesen

Dato : 01-11-03 20:13

> Der mangler lys i solskærmene

Øh...sådan noget med ledningsføring ned af stolpen og ud og
finde en sikringsplads osv ?...lidt bøvlet for lys dêr ? hehe

Fra : Uffe Bærentsen

Dato : 01-11-03 21:31

> [...]
endnu
> flere stumper til Ghia. Nu mangler der ikke ret meget mere før jeg kan

og hvornår falder afgiftshammeren mon, bilen har jo 'næsten' skiftet
identitet?
Håber du slipper for det bøvl.

mvh Uffe
Sierra 2,0i

Fra : Ukendt

Dato : 01-11-03 22:53

> og hvornår falder afgiftshammeren mon, bilen har jo 'næsten' skiftet
> identitet?
> Håber du slipper for det bøvl.

arh så slemt er det ikke, så ville knold&skat få mere end nok at se til med
de biler der er på bilgalleri.dk