GSXR250 opfølgning
Fra : Allan Toft

Dato : 13-04-01 19:09

Som I nok kan huske havde min kammerat startproblemer med sin GSXR250.
Vi havde skiftet tændrør, kigget membraner efter, samt en masse andre ting.

Vi fik en mekanikker til at kigge på den. Han startede med at kigge på
membranerne, og sagde at de fejlede ikke noget. Han fandt ud af at maskinen
ikke fik noget benzin, så han fik den ind på sit værksted for bedre at kunne
skrue. (vi stod på vejen....)

Det viste sig at strålspidsrøret var knækket... Efter et par dages ventetid
på reserveldele blev modellen samlet igen..

Men den ville stadig ikke starte. Nu viste det sig at den ikke havde
kompression, så der er ikke noget at sige til at den ikke kan starte. Om det
er på alle cylinderne eller kun på en ved jeg ikke. Dette blev konstateret
lige før påske, så han fortsætter vel med den efter påske.

Når der er nyt i sagen skal jeg nok holde jer underrettet.

Allan

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 19:57

> [...]
> er på alle cylinderne eller kun på en ved jeg ikke. Dette blev konstateret
> lige før påske, så han fortsætter vel med den efter påske.
Strålespidsener vel røget (eller en del af den) ind i en givet cylinder og
så KRASHH så er der = minus kompresion ;o(
Det er mit gæt ;o(

Mvh
Morten

Fra : Allan Toft

Dato : 14-04-01 09:51

"Morten Juel" <mp@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> [...]
> Strålespidsener vel røget (eller en del af den) ind i en givet cylinder og
> så KRASHH så er der = minus kompresion ;o(

Jamen den kunne jo køre da han satte den ind i efteråret.

Allan

Fra : Jonas Holt

Dato : 14-04-01 18:59

> [...]
> er på alle cylinderne eller kun på en ved jeg ikke. Dette blev konstateret
> lige før påske, så han fortsætter vel med den efter påske.

Jeg bor i Vadum og har en komp. tester med et 12mm gevind - så bor du lige her
omkring og skal I vide noget nu, så kan du da lige maile, hvis skruzukien har
12mm gevind...

Jonas Holt & CBR600F2