Ur på mc´en
Fra : Claus Lorentzen

Dato : 13-04-01 18:42

Jeg er ny på mc og er allerede nu små-irriteret
over ikke at have et ur på instrumentbrædtet.

Hvor mon jeg køber et ur til rimelig pris ?

--

Claus
XJ600N

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 18:47

> Jeg er ny på mc og er allerede nu små-irriteret
> over ikke at have et ur på instrumentbrædtet.
>
> Hvor mon jeg køber et ur til rimelig pris ?
www.louis.de og www.mandp.com eller bare en cykel computer med indbygget ur

Mvh
Morten

Fra : Niels Drewes

Dato : 13-04-01 19:07

"Claus Lorentzen" <Lorentzen@xprivat.dk> wrote in message
> Jeg er ny på mc og er allerede nu små-irriteret
> over ikke at have et ur på instrumentbrædtet.
>
> Hvor mon jeg køber et ur til rimelig pris ?

Jeg bruger mit alm. digitalur, det har en velco rem som jeg sætter fast
omkring brænsebeholderen

Vh

Niels
XJ600S

Fra : Michael Ekberg

Dato : 13-04-01 20:55

Prøv lige denne!.
http://www.motorradzubehoer.net/
Flotte analog urer jeg ikke har set andre steder, og så er de overkommelige
i pris.

Mvh. Michael mVS

Fra : Ralph List-Jensen

Dato : 14-04-01 01:05

"Michael Ekberg" <tvlpgulv@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Prøv lige denne!.
> http://www.motorradzubehoer.net/
> Flotte analog urer jeg ikke har set andre steder, og så er de
overkommelige
> i pris.

De er simpelthen perfekte. MEN, iflg. deres bestillingsformular ser det ikke
ud til,
at de sender varer uden for landets grænser, altså eks. til Danmark.

Der er f.eks. ikke mulighed for at angive land og du skal indtaste et
5-cifret postnummer,
hvilket vi jo ikke har.

mvh

Ralph

(som godt kunne bruge et ur på sin XV1100 - Virago)

Fra : Michael Ekberg

Dato : 14-04-01 02:17

Du skal bare sende en Email på firmaets mail link,
med samme relevante oplysninger som på standard formularen , minus de danske
undtagelser, så bliver du automatisk kontaktet.
Priserne skal tillægges 12 Dm i fragt gebyr.

Mvh. Michael mVS 1400

Fra : Jonas Holt

Dato : 14-04-01 18:55

> Der er f.eks. ikke mulighed for at angive land og du skal indtaste et
> 5-cifret postnummer,
> hvilket vi jo ikke har.

Hvad med: 09900 DK-Frederikshavn ?

Jonas Holt & CBR600F2

Fra : Michael Ekberg

Dato : 14-04-01 22:51

Netop derfor, skal du sende oplysningerne som Email på firmaets mail
adresse, istedetfor anvendelse af standard formularen som er ubrugelig.

Mvh Michael mvs

Fra : Anneli

Dato : 14-04-01 13:03

"Claus Lorentzen" <Lorentzen@xprivat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg er ny på mc og er allerede nu små-irriteret
> over ikke at have et ur på instrumentbrædtet.
>
> Hvor mon jeg køber et ur til rimelig pris ?

Jeg har et digital-ur fra Hein Gericke. Jeg kan ikke huske, hvad det
kostede, men det var ikke så galt.

--
Stor hilsen Anneli
Suzuki GZ 250 Marauder, lysegul :0) + Jawa mv.

Fra : Rune Pedersen

Dato : 15-04-01 02:18

Det nemmeste er da bare at købe en cykel hvor uret er monteret......ud og
byt

Mvh

Rune
GSX600F med UR