Amp. på Yuasa batteri?
Fra : Kristian

Dato : 13-04-01 17:26

Er der nogle der ved hvor mange amp. dette batteri er på?:

Yuasa YB10L-B2

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-04-01 17:36

On Fri, 13 Apr 2001 18:26:24 +0200, "Kristian"
<kristianhansen@ofir.dk> wrote:

>Er der nogle der ved hvor mange amp. dette batteri er på?:
>
>Yuasa YB10L-B2

Det er på 11 amperetimer,de har naturligvis også en HP,du får
søgesiden :

http://www.yuasabatteries.com/vehicle_find.asp?mfg_type=YumiBatt&battery_type=YB10L%2DB2

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Armand

Dato : 13-04-01 19:33

Michael K. S. <Michaelks@image.dk> skrev i en

> Det er på 11 amperetimer

Øh?
Generelt kan man regne tallet før "L", for at dække størrelsen (der IKKE
er i Ampere (A); men Ampere-timer(Ah)!)!
Men du lyder til at have været igennem pågældende site for at kunne
levere ovennævnte tal, så jeg vurderer at det må være i
benævnelsen "B2" at derder må ligge noget derom :-/

På den anden side er det vel ikke forskellen på 1A der gør noget udslag,
hvorfor regelen omkring batteriets benævnelse = størrelsen stadig vil
være
alment brugbar!

--
Armand.

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-04-01 19:47

On Fri, 13 Apr 2001 20:33:18 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Men du lyder til at have været igennem pågældende site for at kunne
>levere ovennævnte tal, så jeg vurderer at det må være i
>benævnelsen "B2" at derder må ligge noget derom :-/

Nu _må_ du altså snart til at have det ADSL,så du kan følge op på
links )

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 20:04

> Nu _må_ du altså snart til at have det ADSL,så du kan følge op på
> links )
hehe tag den din modem bruger ))

Mvh
Morten
Stofalinie

Fra : Armand

Dato : 14-04-01 01:40

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> hehe tag den din modem bruger ))

Røde Mor sang: "i emhættens skær" - Jeg kan modernisere den til: "til
modem'ets velkendte melodi"

--
Armand.

Fra : Ole Mogensen

Dato : 14-04-01 13:15

Armand wrote:

> Røde Mor sang: "i emhættens skær" - Jeg kan modernisere den til: "til
> modem'ets velkendte melodi"
>
> --
> Armand.

Puha , godt jeg ikke bruger modem.

Ole

--
ole.mogensen@fysik.dtu.dk

Fra : Armand

Dato : 14-04-01 01:12

> Nu _må_ du altså snart til at have det ADSL,så du kan følge op på
> links )

Jup!
Meen mine nuværende frie 3.600 sek./dagl. hjælper noget på'ed.
Jeg er bare ikke så villig til at sætte mine 266Mhz og 32 Mb ram på
overarbejde med for meget linkopfølgning midt i min gennemgang af
gruppen

--
ARmand.

Fra : Michael K. S.

Dato : 14-04-01 09:49

On Sat, 14 Apr 2001 02:11:50 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Jup!
>Meen mine nuværende frie 3.600 sek./dagl. hjælper noget på'ed.

)...det er slet slet ikke nok )

>Jeg er bare ikke så villig til at sætte mine 266Mhz og 32 Mb ram på
>overarbejde med for meget linkopfølgning midt i min gennemgang af
>gruppen

Hvis det er det du er bange for ,så brug Opera,en meget hurtig norsk
browser med meget lille ressourceforbrug i forhold til Micro$oft
exploder og mere stabil også faktisk,jeg har ikke tal på de gange
exploder har crashet min box.

>ARmand.

Okay, så lad os høre hvor mange suturer fik du ? ) ....

Vh
-Michael
Nr.xx - Pax Deorum....

Fra : Armand

Dato : 14-04-01 11:08

> On Sat, 14 Apr 2001 02:11:50 +0200, "Armand"
> <armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:
>
> Okay, så lad os høre hvor mange suturer fik du ? ) ....

En fed lynlås á 10 led tværs over kinden

--
Armand.

Fra : Claus

Dato : 14-04-01 11:17

> En fed lynlås á 10 led tværs over kinden
>
> --
> Armand.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Hej.

Kan du ikke lige indvie os andre ,om årsagen til dit møde med det danske
hospitel's væsen

Claus

Fra : Armand

Dato : 14-04-01 14:15

Claus <Pernille@city.dk> skrev i en

> Kan du ikke lige indvie os andre ,om årsagen til dit møde med det
> danske hospitel's væsen

Årsagen?
En skæreskive der besluttede sig for at gå i to stykker = Og
ovenikøbet kun 3 timer førend at jeg skulle gå på påskeferie

Jeg er selv kun ved at komme mig mentalt over begivenheden, og skal som
sådan ikke bruge denne gruppe til at ynke mig for meget (OT) i; men de
der har mødt mig før, kan altså godt væne sig til at jeg har skiftet
udseende á omtalte "lynlås" skråt op over venstre kind
Selvfølgelig gør sår og hævelser sit til at det ser slemt ud; men på den
anden side forsvinder det vel ikke som dug for solen igen!

--
Armand
(der ellers havde indkaldt til 80'er påske&sæsonopstarts -frokost i

Fra : Michael K. S.

Dato : 14-04-01 14:50

On Sat, 14 Apr 2001 15:14:59 +0200, "Armand"
<armand@mc-chaufforerne.dk> wrote:

>Selvfølgelig gør sår og hævelser sit til at det ser slemt ud; men på den
>anden side forsvinder det vel ikke som dug for solen igen!

Nej,det gør det næppe, med mindre du var heldig at plastik-kirurgen
var på arbejde den dag,men med kun 10 sting lyder det ikke
sandsynligt.Synes du det virker skæmmende er der gode muligheder for
at reducere arret plastikkirurgisk senere....men hey det giver da bare
lidt karakter Kim "scarface" Armand .

Vh
-Michael
No. 88 - Insane in the mainframe

Fra : Armand

Dato : 14-04-01 19:14

> ................................men hey det giver da bare
> lidt karakter Kim "scarface" Armand .

Og måske lidt mere plads omkring sig på værtshusene

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 17:39

> Er der nogle der ved hvor mange amp. dette batteri er på?:
>
> Yuasa YB10L-B2

Ja da
11Ah

Mvh