> Der vil såvel kunne kondenseres vand, som olie inde i luftfilterkassen
> og denne vil ende i bunden, hvorfra der er et udløb, som jævnligt bør
> tømmes - Det er denne slange du har fundet!
Fandt det senere i instuktionsbogen - Crankcase breather, remove plug and
drain deposits!
> Men det løser desværre ikke dit problem med at der kommer så meget olie
> op til luftfilterkassen at det ligefrem væder filteret
Hmm - har kørt 50 - 75km i dag - ingen problemer, og jeg har ellers vredet
øret lidt!

Den kan nu både gå rent og holde tomgang, og tomgang har den
ellers ikke kunnet holde pålideligt i et stykke tid.
Det var heller ikke ren olie - det var noget brunligt noget, som umuligt kan
have kommet direkte fra krumtaphuset!
> Så en kompressionstest er sikkert fornuftigt nok!
Tager den i morgen, men jeg tror ikke der er noget galt! (håber)
> Prøv forøvrigt at skubbe CX'eren med et højere gear indlagt og uden
> tænding:
Næsten umuligt at skubbe den i gear - den er jo kardantrukken
> Føles alle (begge) kompressioner ens??? Én dårlig cylinder er mulig at
> erkende på denne måde, imens at dårlig kompression i alm. ikke vil kunne
> detekteres :-/
Lidt svært at sige, men jeg prøvede den med at holde fingeren(med klud på)
for oliehullet. Det var næsten umuligt at afgøre om "blæsten" var usund
eller ej, men jeg havde ingen problemer med at holde tæt!
--
Rasmus
Alle dyr er lige... Men nogen dyr er mere lige end andre!