Motortosset weekend i sigte
Fra : Soren Lindholt

Dato : 30-10-03 11:47

Nå, det er vel på tide at komme tilbage til det egentlige ...
Tirsdag aften skilte vi Mads´ wr200 påny rekordtid, i løbet af en CD med
ACDC var stellet blottet... dæmperen låner jeg til søndagens aktivitet.

Lørdag står den på stumpemarked i Herning, vi har ikke bod dernede denne
gang, men skal alene rundt og fornærme de andre der har, og evt. samle lidt
sager til at gemme på i den lange vinter der kommer.

Søndag er der sønderjysk enduroræs i Søgårdlejren , lige øst for afkørsel
73 v. Kliplev. Kom da ned og se os ræse... starten går kl 10.

Skulle nogen være varm på en dejlig rygbeskytter til nyhedsgruppepris 450,-
kan jeg tage nogen med i bilen.
Træffes på 72127291 begge dage...

De venligste hilsner,
Søren
motortosse.dk

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 30-10-03 11:55

"Soren Lindholt" <lindholt@REMOVEperson.dk> writes:

> Nå, det er vel på tide at komme tilbage til det egentlige ...
> Tirsdag aften skilte vi Mads´ wr200 påny rekordtid, i løbet af en CD med
> ACDC var stellet blottet... dæmperen låner jeg til søndagens aktivitet.

Hehe, ja der var ren pit stemning. Og havde det leje ikke været en tand
for stort, ville der en halv øl senere have været ny forgaffel på

> Lørdag står den på stumpemarked i Herning, vi har ikke bod dernede denne
> gang, men skal alene rundt og fornærme de andre der har, og evt. samle lidt
> sager til at gemme på i den lange vinter der kommer.

Ja, og købe ting vi så kan sælge dernede til foråret...
Men grine skal vi ihvertfald.

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Hans Joergensen

Dato : 30-10-03 15:28

Soren Lindholt wrote:
> Lørdag står den på stumpemarked i Herning, vi har ikke bod dernede denne
> gang, men skal alene rundt og fornærme de andre der har, og evt. samle lidt
> sager til at gemme på i den lange vinter der kommer.

Kan i ikke lige se om der evt. skulle være en med en sidevogn til en
russerkværn som min han vil sælge for en billig penge, og så få hans
telefonnummer til mig ?

// Hans
--
Leveret af http://enterprise-server.dk

Fra : anders majland

Dato : 30-10-03 15:54

> Lørdag står den på stumpemarked i Herning

Øv det når jeg ikke

Jeg kunne ellers godt bruge noget bagagerack til min nyerhvervelse. De
bløde smidovertasker maser plastikken ind mod udstødningen.

--
Anders dot Majland at jyde dot dk - email address in
header is not valid

Fra : Stefan Hansen

Dato : 30-10-03 16:54

"anders majland" <see.signature@address.invalid> wrote in message

> [...]
> Anders dot Majland at jyde dot dk - email address in
> header is not valid
> Yamaha XT 600 Z Tenere (3DS m. 3AJ motor) 1988 37000 km

har i evt ledige pladser i bilen på vej derned ??? og hvad tid kører i

hilsen stefan