Tegning til MC-løfter
Fra : Thim Jørgensen

Dato : 29-10-03 17:49

Der skulle vel ikke være en, som lå inde med en tegning til en mc-løfter
eller selv har lavet en, som vil dele ud af nogle erfaringer.

Mini-gixxeren har jo ikke noget central-støtteben, og det kunne være et fedt
lille vinterprojekt for mn fader, hehe.

Mvh. Thim

Fra : Richard

Dato : 29-10-03 19:35

Thim Jørgensen wrote:

> Der skulle vel ikke være en, som lå inde med en tegning til en mc-løfter
> eller selv har lavet en, som vil dele ud af nogle erfaringer.

- ellers prøv at søge tilbage i gamle indlæg herinde i Google, Grupper;
det er ikke længe siden, der sidst har været et link til et sæt tegninger.

> Mini-gixxeren har jo ikke noget central-støtteben, og det kunne være et fedt
> lille vinterprojekt for mn fader, hehe.

Og hvad gør du så for farmand til gengæld ?-)

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : Hans Olsen

Dato : 29-10-03 20:55

Hej Thim
"Thim Jørgensen" <fnatjo@sad.dk> skrev i en meddelelse
> Der skulle vel ikke være en, som lå inde med en tegning til en mc-løfter
> eller selv har lavet en, som vil dele ud af nogle erfaringer.
Kan du klare at modtage en fil på godt 1MB, så har
jeg en komplet byggevejledning - med det hele - dog på
tysk.
MVH
Hans

Fra : Martin Leong

Dato : 29-10-03 21:10

"Hans Olsen" <ho-NOSPAM-@vejen-net.dk> wrote in message
> [...]
> Kan du klare at modtage en fil på godt 1MB, så har
> jeg en komplet byggevejledning - med det hele - dog på
Jeg kan ihvertfald godt og vil meget gerne se den
leong03@FJERN.but.auc.dk

Fra : Hans Olsen

Dato : 29-10-03 21:23

Hej
Jeg ved ikke en dyt om upload - det er 4 PDF filer
må man pakke dem og uploade
Nej jeg sender dem til dig - så kan du gøre det.
MVH
Hans

Fra : Hekto

Dato : 29-10-03 21:16

In article <bnp62q$2dng$1@jarjarbinks.mobilixnet.dk>, Hans Olsen
says...
> Kan du klare at modtage en fil på godt 1MB, så har
> jeg en komplet byggevejledning - med det hele - dog på
> tysk.

dk.binaer.motor?
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : Thim Jørgensen

Dato : 29-10-03 22:29

> [...]
> Kan du klare at modtage en fil på godt 1MB, så har
> jeg en komplet byggevejledning - med det hele - dog på

Først og fremmest tak for alle de hurtige svar. Jeg kiggede på billederne på
siden hornet.dk og den ser noget stor ud. Det jeg havde i tankene var
faktisk bare en, som løftede baghjulet....!

Men send du bare tegninger til thimjo@tiscali.dk

Det kan jo være at projektet bliver opgraderet..

Mvh. Thim

Fra : Armand

Dato : 30-10-03 16:42

> Først og fremmest tak for alle de hurtige svar. Jeg kiggede på billederne

> siden hornet.dk og den ser noget stor ud. Det jeg havde i tankene var
> faktisk bare en, som løftede baghjulet....!

Til den pris man kan anskaffe sig sådanne hos Louis, Hein Gericke, Polo
eller M&P, gad jeg, der ellers er smed og har rig mulighed for at fremstille
sin egen, ikke besvære mig med andet en at taste en net-bestilling ind!

--
Armand.

Fra : Hans Olsen

Dato : 29-10-03 21:10

Hejsa

"Thim Jørgensen" <fnatjo@sad.dk> skrev i en meddelelse
> Der skulle vel ikke være en, som lå inde med en tegning til en mc-løfter
> eller selv har lavet en, som vil dele ud af nogle erfaringer.

Hvis du lige svinger ind på
www.honet.dk
foto af MC lifte
ligger der foto af den lift jeg har tegninger på.
De 3 øverste foto
MVH
Hans

Fra : Hans Olsen

Dato : 29-10-03 22:50

Hej
ih du milde - alle de e-mail
jeg fandt heldigvis siden hvor den oprindelig kommer fra, tag selv bord -
vers´go
http://home.t-online.de/home/dieter.wendler/technik.htm
nederst på siden
MVH
Hans

Fra : Thomas

Dato : 30-10-03 00:17

"Hans Olsen" <ho-NOSPAM-@vejen-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ih du milde - alle de e-mail
> jeg fandt heldigvis siden hvor den oprindelig kommer fra, tag selv bord -

Tak for linket. Er der ikke en der kan lægge første pdf fil i
dk.binaer.motor. er ikke så god til det tyske det med at skrive en mail for
at få første del.

Mvh. Thomas

Fra : Hans Olsen

Dato : 30-10-03 07:19

"Thomas" <tb_aalborg (fjern dette) @mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Tak for linket. Er der ikke en der kan lægge første pdf fil i
> dk.binaer.motor. er ikke så god til det tyske det med at skrive en mail
for
> at få første del.
Hej
Den skulle være der nu, ved ikke
om det er ok.
MVH
Hans

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-10-03 12:41

"Hans Olsen" <ho-NOSPAM-@vejen-net.dk> writes:

> for
> Hej
> Den skulle være der nu, ved ikke
> om det er ok.

Hmm.. Jeg kan ikke se den via news.tele.dk..

--
Ole Hansen

Fra : Hans Olsen

Dato : 30-10-03 13:18

IH altså
Nu skulle de kunne downloades på
www.honet.dk
højreklik og gem dem.
MVH
Hans

Fra : Ole Hansen

Dato : 30-10-03 13:28

"Hans Olsen" <ho-NOSPAM-@vejen-net.dk> writes:

> IH altså
> Nu skulle de kunne downloades på
> www.honet.dk
> højreklik og gem dem.

Jeg takker og bukker! :)

--
Ole Hansen

Fra : D@n Dethlefsen

Dato : 31-10-03 00:51

Hans Olsen wrote:
> IH altså
> Nu skulle de kunne downloades på
> www.honet.dk
> højreklik og gem dem.

SUPER, den beskrivelse har jeg ledt efter et stykke tid, TAK

--
Dan - DMCN#561
(Ducati 748 + MZ TS250/2)

Fra : Ib Jakobsen

Dato : 30-10-03 16:27

Ole Hansen wrote:

> Hmm.. Jeg kan ikke se den via news.tele.dk.

Den ligger i dk.binaer. altså uden motor.

Ib Jakobsen

Fra : rugholmhusFJERN@vip.~

Dato : 05-11-03 23:02

Prøv at besøge www.mconline.dk

De har den lille lift til baghjulet til rimelige penge..

hVh
Hans