et uheldsbilled fra udlandet
Fra : Bo-gsxR

Dato : 29-10-03 10:52

det her er meget makabert, og i skal ikke kigge på det hvis
i ikke er forberet på det værste!!!
der er personer på billedet!!!

det viser en mc der har ramt et lastbil frontalt og der var 1voksen og
1 barn( tror jeg ) på mc'en!!!

Så hver sikker på at der altid er god tid når i overhaler.
http://www.bullittzero.com/TRS3/showthread.php3?t=25045
(

håber sådan noget kan afholde andre fra at løbe de risiko
bo-gsxr

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-10-03 11:13

"Bo-gsxR" <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> wrote in message
> det her er meget makabert, og i skal ikke kigge på det hvis
> i ikke er forberet på det værste!!!
> der er personer på billedet!!!

Tak fordi du advarer - ikke som personen der postede en video poå binaer af
en familiefar der blev ædt af en løveflok for øjnene af familien. Jeg skal
ikke se noget, tak - det er ligesom ikke det samme efter jeg selv har fået
børn.

vh
Torben

Fra : Denise

Dato : 29-10-03 11:36

> [...]
> (
>
> håber sådan noget kan afholde andre fra at løbe de risiko

Hej
Fy fanden, men det er godt nok gået hurtigt. Bemærkede hjælmen på vognen
Jeg tror liiiige jeg tager den med ro på vej hjem. Men sådan er det jo altid
når man lige har set noget grimt, man kører pænt et lille stykke tid, og så
glemmer man det igen.

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : Rasmus Neckelmann

Dato : 29-10-03 11:39

Denise wrote:
> [...]
> sådan er det jo altid når man lige har set noget grimt, man kører
> pænt et lille stykke tid, og så glemmer man det igen.

Mon ikke man burde printe billederne ud og klistre dem fast på tanken? Det
ville nok være ret effektivt for færdselssikkerheden, men det hele ville nok
blive lidt kedeligt og deprimerende... :-/

--
mvh Rasmus Neckelmann

Fra : Denise

Dato : 29-10-03 12:09

"Rasmus Neckelmann" <mullen@mailme.dk> wrote in message

> [...]
nok
> blive lidt kedeligt og deprimerende... :-/

Nej, det ville nok være en dårlig ide. Så ville man jo være nervøs hver dag,
og så kan man jo ligeså godt lade være med
at køre MC. Så ville glæden jo være væk.

Fra : anders majland

Dato : 29-10-03 14:17

> Mon ikke man burde printe billederne ud og klistre dem fast på
> tanken? Det ville nok være ret effektivt for færdselssikkerheden, men
> det hele ville nok blive lidt kedeligt og deprimerende... :-/

Så er der bedre med en lille bødetabel - Den er ikke helt så
deprimerende man kan nok også være lidt "opdragende"

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : TheHobbit

Dato : 29-10-03 11:50

Bo-gsxR wrote:
> det her er meget makabert, og i skal ikke kigge på det hvis
> i ikke er forberet på det værste!!!
[snip]

Man bliver helt i tvivl om hvad-er-hvad på billederne.

Alt er smadret til fuldkommen ukendelighed - fy for satan - virkeligheden er
sgu noget ubehageligt noget.

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83 (der ikke kan køre SÅ hurtigt!!!)
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996 (Der kan køre SÅ hurtigt - yikes!)

- I love the smell of a 2-stroke in the morning -

Fra : Hekto

Dato : 29-10-03 12:21

In article <3f9f9b22$0$94875$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
LæsAdressenPåStephanNet.dk@gator.com says...
> Yamaha DT 125 '83 (der ikke kan køre SÅ hurtigt!!!)

Det afhænger jo lidt af hvad lastvognen kører!
100 på DT'eren, 80 i lastbilen = 180.

Småkage!!!

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
Ducatist og medlem af 'Geheime Motorrad Putzer Verrein'
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto
semi-rockets ... no thanks!

Fra : TheHobbit

Dato : 29-10-03 13:15

Hekto wrote:
> LæsAdressenPåStephanNet.dk@gator.com says...
>>
> Det afhænger jo lidt af hvad lastvognen kører!
> 100 på DT'eren, 80 i lastbilen = 180.
>
> Småkage!!!
Hvad er det du har malet på væggen?!? Er det "fanden"??

Jojo - man kan jo blive dræbt med 30 km/t på en øde vej hvis situationen er
uheldig nok! Folk bliver også dræbt på cykel hvor hastigheden er endnu
lavere. Småkage - skærekage.... blodpølse.

Jeg håber på det bedste og forbereder mig på det værste!

/Stephan

Fra : Hekto

Dato : 29-10-03 13:24

In article <3f9faf16$0$94878$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk>,
LæsAdressenPåStephanNet.dk@gator.com says...
> Hvad er det du har malet på væggen?!? Er det "fanden"??

Naaarj!!!

Ud fra billederne ligner det bare en overhaling der er sket for sent,
eller for tidligt. Lastvognen var ihvertfald ivejen!
Det jeg mener er, at selv om man ikke kører så hurtigt selv, så bliver
den resulterende kraft/hastighed for sammenstødet, stærkt forværret af
at modparten ikke er f.eks. en betonmur.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 29-10-03 13:57

> Ud fra billederne ligner det bare en overhaling der er sket for sent,

og se en gang på et af de sidste billeder, uheldet er sket 20 meter efter
et sving på vej ned af en bakke. så det kan også være det gik lidt for
hurtigt og måske havde lidt svært ved at holde sig i sin egen bane.
måske lidt panik og manglen på nedlægning - who knows.

> Lastvognen var ihvertfald ivejen!

Jep, den ser ikk ud til at rykke baglæns ved kollision med
200 kg mc

bo-gsxR

Fra : Martin Sjøstrand

Dato : 30-10-03 14:51

Er det muligt at poste det i bineargruppen? Jeg kan ikke komme ind og se
det?

Mvh Martin Sjøstrand

Fra : Bo-gsxR

Dato : 30-10-03 17:34

> Er det muligt at poste det i bineargruppen? Jeg kan ikke komme ind og se
> det?

se http://dfm.nathue.dk/dk.binaer.motor
for binære filer

bo-gsxR

Fra : M. Høy

Dato : 31-10-03 17:00

Jeg får ikke rigtig noget ud af det link Bo???

Mvh.

M. Hoey

--
http://dfmc.dk/default.asp?id=355

Fra : Bo-gsxR

Dato : 01-11-03 11:55

> Jeg får ikke rigtig noget ud af det link Bo???
sorry, nu kan jeg heller ikk komme ind mere, på den side.

bo-gsxR