Ja, så døde madkassen her i weekenden den blev slæbt med tov ud til en
mekaniker. (Jeg sagde at jeg egentligt ikke skulle bruge den og han bare
skulle ta' sin tid...)
Så nu er DT'eren konge - og med GS+CBR i opbevaring og cigarkassen til rep.
er den enevældig i et stykke tid.
Kongen starer hvergang - det er en fornøjelse. Kongen giver også en helt ny
mening til ordet "fartbomp" - det er nu ikke længere et spørgsmål om at
sætte farten ned under 20 for ikke at smadre noget - det er et spørgsmål om
at sætte farten OP til over 55 for at få maximal glæde af "fart"-bompen. Jeg
forudser dog at kongens storhedstid ligger i perioden FØR og EFTER
isslagstiden...
Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dfmc.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996
- I love the smell of a 2-stroke in the morning -