J-dag
Fra : m.grewy

Dato : 26-10-03 10:00

Nu har jeg hørt lidt om at der er nogle der regner med at vi holder j-dag
igen i år.
Så det må vi jo heller, så det bliver den 15 november.
tilmelding til mig på : grewy@fjernmc-chaufforerne.dk Fjern (fjern) for
svar. eller jacob : jacob@fjernmc-chaufforerne.dk fjern (fjern) for svar.

Michael

Fra : Zemich

Dato : 26-10-03 22:48

m.grewy wrote in a message:

> [...]
> igen i år.
> Så det må vi jo heller, så det bliver den 15 november.

Undskyld jeg spørg men hvad går dette ud på?

Mvh Tommy :)

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-10-03 22:55

On Sun, 26 Oct 2003 22:47:42 +0100, "Zemich" <zemich@jubiipost.dk>
wrote:

Hej Tommy.

>Undskyld jeg spørg men hvad går dette ud på?

At skille sig af med så mange hjerneceller som muligt, så hurtigt som
muligt ved at drukne dem i juleøl

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 26-10-03 23:12

at wrote:

> [...]
> wrote:
>
> Hej Tommy.

> At skille sig af med så mange hjerneceller som muligt, så hurtigt som

....eller snaps
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Steen Gruby

Dato : 26-10-03 23:23

Hej Jes.

>...eller snaps

Af en eller anden grund var jeg (næsten) forberedt på at den ville
komme

Steen Gruby
Suzuki XN85 Turbo
Ducati Paso 750
NSU Super FOX 1958
www.gruby.dk

Fra : Zemich

Dato : 27-10-03 00:09

Jamen er det sådan for alle mulige eller kun for specielle "VIP's"

Fra : Anders Thorup

Dato : 27-10-03 07:07

Zemich wrote:
> Jamen er det sådan for alle mulige eller kun for specielle "VIP's"

Alle er velkomne, du skriver bare en mail til Michael eller Jacob, som der
skrevet står, og tilmelder dig, og så dukker du bare op. Jeg var selv med
sidste år, og kan kun sige at maden er super god, og der er en super
hyggelig atmosfære. Og så lære man jo en masse nye mennesker at kende

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Jon Larsen & Ann-Rik~

Dato : 27-10-03 11:35

> [...]
> sidste år, og kan kun sige at maden er super god, og der er en super
> hyggelig atmosfære. Og så lære man jo en masse nye mennesker at kende

xxxxxxxxxxxxx

Var med til P-dag for 2 år siden... damn det var hyggeligt... Måske man
burde dukke op til J-dag, høh høh..
Eneste minus var at vi skulle køre i snevejr den dag det var P-dag, men
oplevelsen opvejdede det mere end rigeligt

--
MVH
Proces-teknolog Jon Larsen

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-10-03 16:36

"Og så lære man jo en masse nye mennesker at kende"

Michael lærer man hurtigt at kende, gang i den
Og Morten satte rekord hos os i køb af ølkort, når de 2 er på banen så er
der fest

Jeg vil også forsøge at være med denne gang, jeg har dog en aftale der lige
skal ændres, men det burde ikke være helt umuligt

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Armand

Dato : 27-10-03 16:38

Zemich <zemich@jubiipost.dk> skrev i en
> Jamen er det sådan for alle mulige eller kun for specielle "VIP's"

Det ér kun for VIP's!

Men alle brugere, endsige (kun)læsere af Dk. fritid.motorcykel og andre
motorcyklister er at regne for VIP's i dén sammenhæng!

Hvad der vist ikke er kommet frem endnu, er at der er rig mulighed for
indendørs overnatning - eneste problem dér, er at det er nogle slemt stejle
trapper dertil (sidst på natten)!

Ryg på!

--
Armand.
(100% lokal, og helt sikker også tilstede)

Fra : Zemich

Dato : 28-10-03 01:40

Det lyder da hygge.
Hvor i landet foregår det?

Mvh Tommy

Fra : Anders Thorup

Dato : 28-10-03 07:21

Zemich wrote:
> Det lyder da hygge.
> Hvor i landet foregår det?
>
> Mvh Tommy

Fredericia, og ja det er super hyggeligt.

Se stedet på http://www.mc-chaufforerne.dk

Der er indendørs sovepladser til alle

Så vær frisk og kig forbi