|
| Bike :-( Fra : Bo-gsxR |
Dato : 25-10-03 22:27 |
|
der er et kæmpe billed at den nye R1 på forsiden, på baghjul.
så regner jeg jo selvfølgelig med et test af en art - eller noget
mere viden, end blot det at yamaha påstår 180 hk. ((
bo-gsxR
| |
Thomas Hjort (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Thomas Hjort |
Dato : 26-10-03 11:06 |
|
"Bo-gsxR" <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
news:bnepdh$rjh$1@sunsite.dk...
> der er et kæmpe billed at den nye R1 på forsiden, på baghjul.
> så regner jeg jo selvfølgelig med et test af en art - eller noget
> mere viden, end blot det at yamaha påstår 180 hk. ((
Ja, man skal til England for at få nogle MC blade der er værd at læse.
Mvh Thomas
| |
Bo-gsxR (26-10-2003)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 26-10-03 19:07 |
|
> Ja, man skal til England for at få nogle MC blade der er værd at læse.
ja, møj irreterende, jeg opsagde mit bike abb. i sommers pga. af
manglende interesante artikler om sports mc'er som faktisk kører på
gaden som de fleste bruger dem til.
køber hver måned performance bike, og nogle gange også sports bike.
Men spilder desværre også
nogle gange penge på bike i troen og håbet om at der står noget jeg
vil gi 50kr. for at få af vide.
bo-gsxR
| |
Brian Laursen (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Brian Laursen |
Dato : 27-10-03 08:09 |
|
Eller ned på stortorv i århus. Kiosken dernede har mange fede blade... De er
dog en smule dyrer end danske, grundet import.
--
Virtually Yours
Brian laursen
Yamaha YZF1000r
DMCN# 687
http://dfmc.dk/?id=155
"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
news:bng69d$1mvg$1@news.cybercity.dk...
>
> "Bo-gsxR" <slettes.gsxr750@ishoejby.dk> skrev i en meddelelse
> news:bnepdh$rjh$1@sunsite.dk...
> > der er et kæmpe billed at den nye R1 på forsiden, på baghjul.
> > så regner jeg jo selvfølgelig med et test af en art - eller noget
> > mere viden, end blot det at yamaha påstår 180 hk. ((
>
>
> Ja, man skal til England for at få nogle MC blade der er værd at læse.
>
>
> Mvh Thomas
>
>
| |
Megas (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Megas |
Dato : 27-10-03 01:37 |
|
Bo-gsxR wrote:
> der er et kæmpe billed at den nye R1 på forsiden, på baghjul.
> så regner jeg jo selvfølgelig med et test af en art - eller noget
> mere viden, end blot det at yamaha påstår 180 hk. ((
>
> bo-gsxR
Fast Bikes er løsningen Kanon humor & ingen hellige køer..
Hvordan går det med turbo-projektet.?
--
Megas
2003 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=404
| |
Bo-gsxR (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 27-10-03 09:58 |
| | |
Hans Joergensen (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Hans Joergensen |
Dato : 27-10-03 10:03 |
|
Bo-gsxR wrote:
> http://dfm.nathue.dk/bogsxr/%BDmonteret.JPG
Det ser jo rart ud ...
Hvor meget bliver kompressionen sænket med den spacer der ligger i
bunden?
Er der sat kraftigere oliepumpe på for at få smøring nok til det
hele eller hvordan?
// Hans
--
Sidevogn til Russer MC (Ural/Dnepr) samt militær-udstyr til denne
købes for rimelig pris!
| |
Bo-gsxR (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 27-10-03 10:18 |
|
> Hvor meget bliver kompressionen sænket med den spacer der ligger i
> bunden?
jeg kender ikk den præcise kompr. før, men nu er den ca.7
> Er der sat kraftigere oliepumpe på for at få smøring nok til det
> hele eller hvordan?
nej, kun kraftigere benzin pumpe, og en kontakt til at manuelt styring af
blæseren. nødvendigt.
der er ikk kommet noget særligt ekstra arbejde til oliepumpen, det er ikk
særligt meget der skal ud til turbo'en, og pga. turbo'ens høje placering så
sørger tyngdekraften for tilbageløbet til bundkaret.
Derfor den store tilbageløbsslange, der må ikk være modstand i tilbageløb.
bo
| |
Bo-gsxR (27-10-2003)
| Kommentar Fra : Bo-gsxR |
Dato : 27-10-03 11:09 |
|
> Hvor meget bliver kompressionen sænket med den spacer der ligger i
> bunden?
den er forresten 2 mm. tyk + en alm. pakning på hver side.
bo-gsxR
| |
|
|