Effektivt slibemiddel til ridset lak?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-10-03 15:33

Nogen der kan anbefale et effektivt slibemiddel til ridset lak?

Mvh Thomas

Fra : Ole Larsen

Dato : 25-10-03 15:42

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Nogen der kan anbefale et effektivt slibemiddel til ridset lak?
>

> Mvh Thomas
xxxxxxxxxxxxxx

er der tale om små ridser, der gør lakken mat, kan man bruge Custom
Marine Polish, det indeholder en mængde meget fine slibepartikler, som
gør at man mere eller mindre kan polere de små matterende ridser væk.
Større ridser klare den altså ikke..
Efterfølgende behandling med Custom Hard Wax, så skinner den fint igen

Det er lidt dyre sager men der skal så ikke bruges ret meget, og
resultatet bliver ret fint..
Jeg bruger selv tricket der hvor mine ben rammer tanken, og lakken er
lidt mat..

Men husk endelig ikke at bruge Boat Rubbing på cyklen, for det ridser
helt sikkert..

MVH.
Jon Larsen

Fra : Thomas Hjort

Dato : 25-10-03 15:58

"Ole Larsen" <kkk@abc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Efterfølgende behandling med Custom Hard Wax, så skinner den fint igen
>
> Det er lidt dyre sager men der skal så ikke bruges ret meget, og

Tak for det. Hvor kan man købe disse rare sager henne?

Mvh Thomas

Fra : Torben Scheel

Dato : 26-10-03 09:36

> "Ole Larsen" <kkk@abc.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for det. Hvor kan man købe disse rare sager henne?

Det korte svar : på havnen.

Hvor bor du?

Fra : Martin Poll

Dato : 26-10-03 09:46

> Det korte svar : på havnen.

Det lidt længere svar.
www.hempel.dk
under yacht/ bådpleje finder du custom marine polish 67441

MVH
Martin Poll
www.martinpoll.dk