Honda spørgsmål ?
Fra : Mark Sandberg

Dato : 24-10-03 20:46

Den nye Pan European der kom som afløser for ST 1100 modellen, er nævnt i
forskellige benævnelser når man søger i Danmark og Tyskland.

Nogen kalder modellen uden ABS for ST 1300 eller STX 1300.
Modellen med ABS kaldes ST 1300A eller STX 1300A

1. Hvad betyder det ekstra X ?

I Schweiz er der endda en 3. benævnelse ST 1300 A2

2. Er der forskel på alle disse modeller foruden benævnelsen A, der står for
ABS bremser og elektrisk hejs af kåbeglas?

Noget helt andet er jeg syntes det er direkte tåbeligt, at politikerne vil
være skyld i ABS bremser og dermed øget sikkerhed, skal koste 30.000 Kr.
skriver: TRETITUSINDE kroner !

/Mark.

Fra : Richard

Dato : 25-10-03 16:27

Mark Sandberg wrote:

> [...]
> Nogen kalder modellen uden ABS for ST 1300 eller STX 1300.
> Modellen med ABS kaldes ST 1300A eller STX 1300A

Tag det som et udslag af marketingmæssige hensyn i de forskellige lande;
den slags finder du sjældent et logisk svar på

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade