Xmasfest i Galten Mc
Fra : Brian Laursen

Dato : 24-10-03 14:42

Ja nu er tiden vidst inde til at stille cyklerne væk og komme i gang med
vinterprojekterne.. Vi plejer gerne at starte vinteren med Xmas festen den 8
november. Det er til tilbagevendene begivenhed hvert år, hvor der kommer
flere og flere. Jeg kunne godt tænke mig at se folk her fra listen. Så hvis
Xmas øl, live band, og super fed DJ i et opvarmet telt på 12*15 meter lyder
spændende, så kik forbi Galten Mc lørdag den 8 nov.

--
Virtually Yours

Brian laursen
Yamaha YZF1000r

DMCN# 687
http://dfmc.dk/?id=155

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 24-10-03 15:36

Nu er musik og sjov jo ikke lige mig

JO, selvfølgelig kommer jeg

Og mon ikke der dukker nogle andre raptusser op også...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Bengtsons

Dato : 24-10-03 16:11

Hva me såen som mig, jeg skal køre hele vinteren.
Må jeg også komme.
Mvh
Anders
Gazelle V1

Fra : Brian Laursen

Dato : 24-10-03 16:28

self må du det. Husk sovepose. Det er lokaler man kan sove i.

--
Virtually Yours

Brian laursen
Yamaha YZF1000r