TEQUILA-FEST!!!
Fra : Ukendt

Dato : 23-10-03 12:23

Ja, det er ikke for tidligt at sætte kryds i kalenderen den 1. November.

Den årlige tilbagevendende berygtede Tequilafest i Kantana-MC er på
trapperne.

Læs mere her http://www.kantanamc.dk/

Alle er velkomne. (..du behøver ikke engang være tequila-drikker

Med festlig hilsen
Kantana MC

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-10-03 12:23

Kenneth Sørensen wrote:
> [...]
> trapperne.
>
> Læs mere her http://www.kantanamc.dk/
>
> Alle er velkomne. (..du behøver ikke engang være tequila-drikker

Ikke for at slå skår i glæden, men er det ikke samme weekend Chaufførene
pønser på noget(J-Dag)???
Jeg er ikke sikker, så en eller anden oplys os lige

MVH / Best Regards
Anders Thorup
Suzuki GSX 250 EX
Http://www.dkfritidmotorcykel.dk/Anders_Thorup

Fra : Henrik Steen Larsen

Dato : 23-10-03 12:32

> Ikke for at slå skår i glæden, men er det ikke samme weekend Chaufførene
> pønser på noget(J-Dag)???
> Jeg er ikke sikker, så en eller anden oplys os lige

Irrelevant sådan set.

Tequilafesten bliver afholdt den første lørdag i november - og den tradition
har vi ikke tænkt os at ændre på. MC Chaufførerne skulle i øvrigt også gerne
have modtaget en invitation for nogle uger siden

Fra : Anders Thorup

Dato : 23-10-03 14:35

Henrik Steen Larsen wrote:

> [...]
> tradition har vi ikke tænkt os at ændre på. MC Chaufførerne skulle i
> øvrigt også gerne have modtaget en invitation for nogle uger siden

Nu er jeg ikke så meget inde i traditionerne, men det kunne jo være rart,
hvis det ikke sammenfalder, som Henrik Nielsen også giver udtryk for, det
var såmænd derfor jeg efterlyste nogle flere informationer, for jeg er ikke
sikker på hvornår tingene sker.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-10-03 20:24

Men det er nok også svært at finde en weekend uden sammenfald, der bliver jo
stort set holdt MC-træf/fest hver eneste weekend på landsplan. Min
personlige rekord er ca. 24 træf/fester på et år. Og alligevel var der nogen
som jeg ikke nåede. Så nu har jeg erkendt, at man bare ikke kan nå alle
træf/fester. Men det var jeg jo nok klar over på forhånd

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Brian Laursen

Dato : 23-10-03 20:55

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk" <xng@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som jeg ikke nåede. Så nu har jeg erkendt, at man bare ikke kan nå alle
> træf/fester. Men det var jeg jo nok klar over på forhånd

He det var da ikke så lidt.. Faktisk tror jeg at jeg er så "uheldig" i år at
får træfpokalen hos os i Galten Mc. Jeg har vidst sparet omkring 19 point
sammen. 1p for dagstræf og kaffemøder, 2 for overnatning på træf, og 4 p for
udlandstræf... Vi har haft et travlt år med at bygge. så det er ikke meget
der er blevet kørt. Folk har nok valgt at prioterer familien i år.

JEg har dog den plan at jeg skal nå en masse næste år. Skal i hvert fald ned
og besøge Exerne, Farsø, og ja Djævleøen venter oxo. Findes der nogle
klubber der holder nogle fede træf på øen...????

--
Virtually Yours

Brian laursen
Yamaha YZF1000r

DMCN# 687
http://dfmc.dk/?id=155

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-10-03 12:32

Træls hvis de "falder sammen". Jeg plejer at være til tequilafest, men har
endnu ikke været hos Chaufførene. Nå, men man skal jo ikke tage sorgerne på
forskud...

Fra : Jens B. R.

Dato : 23-10-03 12:58

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:

> Træls hvis de "falder sammen". Jeg plejer at være til tequilafest, men har
> endnu ikke været hos Chaufførene. Nå, men man skal jo ikke tage sorgerne på
> forskud...

Iflg. mine kilder falder "julebryggen over landet" d. 7/11-03 kl 20.59 så
det burde ikke kolidere sådan voldsomt med mindre du har ekstrem tendens
til tømmermænd

Jens
RF900R

Fra : Erika

Dato : 23-10-03 17:08

Min lillesøster er i håret af mig, fordi hun mener vi skal afsted... Ved
ikke rigtigt, det er jo ved at være ret koldt på to hjul, og der er også
ret langt (vi kommer fra Østjylland)... men øhhhm er der andre jyder, der
tænker på at tage afsted?? Med andre ord er der nogen der vil følges med
os, hvis vi gør det??

Knus E *der måske også frygter for hjemturen, hvis man både skal ryste af
tømmermænd og kulde, kan man så holde sig på cyklen??*

www.cosychicks.dk

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 23-10-03 17:38

"Erika" <ezb.NO@NO.cosychicks.dk> wrote in message
> [...]
>
> Knus E *der måske også frygter for hjemturen, hvis man både skal ryste af
> tømmermænd og kulde, kan man så holde sig på cyklen??*

Kan du ikke bare køre bag på min bror, han er vist god til at varme *g*

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : dots

Dato : 23-10-03 18:04

"Erika" <ezb.NO@NO.cosychicks.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> tænker på at tage afsted?? Med andre ord er der nogen der vil følges med

Det kunne tænkes at jeg ville følges med jer?
30 km fra molslinien, ved Vig.

> Knus E *der måske også frygter for hjemturen, hvis man både skal ryste af
> tømmermænd og kulde, kan man så holde sig på cyklen??*

Bahh, så koldt er det sg ikke endnu.

dots/Honda CRM125R vinterkører

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 23-10-03 19:37

Hvis jeg kommer af sted, så bliver det nok i bil. MC'en er kørt i hi......
Og jeg har ikke nogen vinterkværn i år. Jeg er dog også kommet i bil til
tidligere Tequilafester.

Men hvis vi er nogle stykker, kan vi måske lave noget fælleskørsel og spare
lidt bropenge/færgepenge. Men nu blev det vist OT

Fra : Stålormen

Dato : 24-10-03 15:34

Erika wrote:

> [...]
> tænker på at tage afsted?? Med andre ord er der nogen der vil følges med

Også lige en hilsen fra lillesøster - Du kommer bagpå hvad enten du vil
eller ej En tequila fest skal vi da til - og hvis det er den eneste
mulighed for at få dig med - så skal jeg nok tage færgen Og vi må da
lige vise hvad vi Cosy Chicks kan - også derovre på den anden side...

> Knus E *der måske også frygter for hjemturen, hvis man både skal ryste af
> tømmermænd og kulde, kan man så holde sig på cyklen??*

PIV PIV - det kaldes "GAMMEL OG TRÆT-PYLDER"

Fra : Ukendt

Dato : 29-10-03 13:01

> [...]
> lige vise hvad vi Cosy Chicks kan - også derovre på den anden side...

> PIV PIV - det kaldes "GAMMEL OG TRÆT-PYLDER"

Jeg prøver nu voldsomt ikke at lyde for lummer .. men uanset hvordan
i vælger at transportere jeres kroppe til årets fest, så kan Kantana MC
i hvert fald tilbyde en varm overnatning i hyggelige omgivelser. .. og
det gælder iøvrigt alle, men for en god forbeholds skyld, er det nu
bedst at ringe først.

...bliv klogere på hjemmesiden www.kantana.mc

Kenneth
R1
http://www.kantanamc.dk/medlemmer/kenneth/kenneth.htm

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 29-10-03 13:30

Jep, har selv sovet hos jer et par gange