Så fik jeg endelig købt min nye kværn
Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-10-03 10:20

Hej alle

Så skete det sq... Jeg fik købt min GSX-R 600 fra '98.
I går kørte jeg til Hannover med en kamserat i en lejet transit og hentede
geden hos en forhandler. Den har rundet 17.600 på speedometeret og er ellers
noget nær perfekt i stand. Cyklen er ifølge forhandleren ny-serviceret med
ventiljust. og justering at karbs. og det hele, og så er der monteret
spritnye Dunlop Sportmax dæk for og bag + et komplet nyt kædekit. Har lige
været ude og rulle en lille tur ude på "bøeren" og fuck, den maser godt i
forhold til den lille gixxer!
Nu skal jeg bare igang med at have skilt den ad og renset og smurt de
forskellige steder på dyret, og så ellers ha' gjort klar til toldsyn engang
til foråret... Damn, det bliver en lang vinter i år!
Billeder følger senere, når jeg får knipset nogle...

--
Psycho Cowboy
Babygixxer - nu med storebror

Fra : Hans Paulin

Dato : 22-10-03 10:28

Psycho Cowboy wrote:
> Hej alle
>
> Så skete det sq... Jeg fik købt min GSX-R 600 fra '98.

Stort tillykke!
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : André Tegner

Dato : 22-10-03 10:38

Nice nok.... Og ja for fanden der er lang tid til bakken åbner...
1.4.20004

;-(

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/default.asp?mode=info&id=434

Fra : Torben Scheel

Dato : 22-10-03 12:03

"André Tegner" <54rh@hotmail.com> wrote in message
> Nice nok.... Og ja for fanden der er lang tid til bakken åbner...
> 1.4.20004

Er du sikker på datoen

Fra : Pwh

Dato : 22-10-03 12:56

Torben Scheel wrote:

> Er du sikker på datoen

Jamen det er da rigtigt hvad André skriver,
der er fandeme meget lang tid til 1.4.20004

/Jens (som nok ikke kører med 1.4.20004)

Fra : Finn Andersen

Dato : 22-10-03 18:05

"André Tegner" <54rh@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Nice nok.... Og ja for fanden der er lang tid til bakken åbner...
> 1.4.20004

Ja.... der en rigtig rigtig laaaannng tid til denne dato. *LOL*

Finn XV750

Fra : André Tegner

Dato : 22-10-03 18:15

> Ja.... der en rigtig rigtig laaaannng tid til denne dato. *LOL*
>
> Finn XV750

Ja.. det har du ret i.... 20004 *fniiiiz* der lang tid til...

Og så kan der vist ikke laves mere suppe på det årstal ?

:-/

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 22-10-03 10:37

Stort tillykke herfra. Glæder mig til at hører om det videre forløb....
næste år :-/

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Lasse Lundberg

Dato : 22-10-03 11:18

hvad løb sådan en tur op i incl leje af transit, mc osv og hvad regner du
med at afgiften bliver og hvad har du sparet ?

Lasse
Mille & Karin & Neelix
er på udkig efter en nyere sv650, cbr600f3, thundercat, fzr600r eller lign
til karin med en rimelig pris(læs ca 60-70kkr).

Fra : André Tegner

Dato : 22-10-03 11:36

> hvad løb sådan en tur op i incl leje af transit, mc osv og hvad regner du
> med at afgiften bliver og hvad har du sparet ?

Han ved da ikke hvad han har sparet noget, før sagen er afsluttet med Told
og Skat.
(hvis der er sparet noget)

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-10-03 15:12

Lasse Lundberg wrote:

> hvad løb sådan en tur op i incl leje af transit, mc osv og hvad
> regner du med at afgiften bliver og hvad har du sparet ?

Uha, jeg har ikke præcist regnskab med alle udgifterne ved turen, da vi jo
købte en masse ting at proppe i munden derned, smulede en anelse osv. Og
dessuden kørte vi temmelig forkert på vejen hjem, så vi nåede ikke færgen
til tiden, og dermed heller ikke at aflevere bilen som aftalt, hvilket
kostede os 300 kr. extra i leje.

Jeg regner med at afgiften kan presses ned til mellem 40-45.000, men nu må
vi se...

Leje af lille Ford Transit '03 : 700,- (+ 300,-)

Færgebillet Gedser Rostock retur: 920,-

Diesel fra Sorø til Sorø igen: 700,-

Motorcykel: 31.000,-
_____________________________________

I alt: 33.620,-
_____________________________________

Fra : Søren

Dato : 23-10-03 16:04

> Leje af lille Ford Transit '03 : 700,- (+ 300,-)

Hej

Tak for info, hvor har du lejet den Ford Transit til den pris, det ser ud
til at være med fri km?

Mvh
Søren

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 23-10-03 21:15

Søren wrote:

> Tak for info, hvor har du lejet den Ford Transit til den pris, det
> ser ud til at være med fri km?
>
> Mvh
> Søren
_______________________________________

Den er lejet i Sorø hos Automecanica, men nu skal det lige siges, at jeg
kender mekker som arbejder der, så jeg har muligvis fået lidt rabat - jeg
ved det ikke...
Og ja, den var vist med fri km.

Fra : Torben Scheel

Dato : 24-10-03 11:24

"Psycho Cowboy" <chrijac@hotmail.com> wrote in message

> [...]
> kender mekker som arbejder der, så jeg har muligvis fået lidt rabat - jeg

Til andre : husk at sikre jer at udlejer accepterer at man kører udenlands.
Jeg var over "lejetlig" for at høre hvordan de så på det - jeg skulle betale
1kr pr km ud over de første 50 (plus lejen) - så derfor blev det trailer hos
corona og lånt bil.

vh
Torben

Fra : TheHobbit

Dato : 22-10-03 14:08

> Hej alle
>
> Så skete det sq... Jeg fik købt min GSX-R 600 fra '98.
Mange gange tillykke - det er jo rart med endnu et medlem i Sport-600
klubben!

> fuck, den maser godt i forhold til den lille gixxer!
I know that feeling!

> engang til foråret... Damn, det bliver en lang vinter i år!
Ualmindelig langt....

> Billeder følger senere, når jeg får knipset nogle...
Kan kun gå for langsomt.

Hvad ga' du egentligt for den??

Hvad kostede det dig at hente den - kørsel+andre omkostninger?

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-10-03 15:14

Fra : Psycho Cowboy

Dato : 22-10-03 20:08

Så er der smækket nogle billeder af den op på adressen i min signatur.

Fra : TheHobbit

Dato : 23-10-03 11:49

Psycho Cowboy wrote:
> Så er der smækket nogle billeder af den op på adressen i min signatur.
Ahh - den er jo ganske dejlig at se på!

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- Hvorfor kører MC om vinteren: "Det skal da prøves!" -