Salt i Århus
Fra : Mogens Dammand

Dato : 21-10-03 18:10

Så er de i gang i Århus. Mødte 2 saltsprederer lige efter hinanden på
Viborgvej i Hasle her til morgen.

Mogens
USTA '89

Fra : Stefan

Dato : 21-10-03 18:19

Jamen hej med dig, Mogens
De har saltet her over også, omr jeg taler om er Herning.
Det er surt hvis man har tænkt på en bette tur til a weekend, jo det er sur
røv med det salt
Men vi skal igennem det nu, men dog var der ikke ret mange af os som havde
tænkt at det skulle ske lige nu.

Hygge med jer der uden, Det kan være at været er godt ude til at være inde
i"

http://hjem.get2net.dk/stefans/

Hilsen Stefan, Honda driver !!! ps. er ikke b....

Fra : Lars T. Thomsen

Dato : 21-10-03 19:33

> De har saltet her over også, omr jeg taler om er Herning.
> Det er surt hvis man har tænkt på en bette tur til a weekend, jo det er
sur
> røv med det salt

.... og evt. *øm* røv uden salt, så hvad ville I helst foretrække?

Hilsen
Lars