s:afgiftsberegning?
Fra : Frank

Dato : 20-10-03 07:51

Hej jeg går med tanken om at købe en husqvarna i tyskland og selv få den
omregistreret på danske plader, i den forbindelse skulle der være en side
under told og skat, hvor man skulle kunne indtaste maskinens navn og årgang
og derudfra skulle man så kunne få en forhåndsvudering påhvad afgiften vil
blive.
er der nogen der kan hjælpe mig med et link og en vejledning til denne
side??

Frank T

Fra : Torben Scheel

Dato : 20-10-03 09:46

www.toldskat.dk - vælg "motor" - vælg "Registreringsafgift og vurderinger af
brugte motorkøretøjer" - derefter giver det sig selv..

Fra : TheHobbit

Dato : 20-10-03 15:56

Ja, eller bare http://modep.toldskat.dk

/Stephan

Fra : Torben Scheel

Dato : 21-10-03 12:18

"TheHobbit" <LæsAdressenPåStephanNet.dk@gator.com> wrote in message
> Ja, eller bare http://modep.toldskat.dk

Nå ja, men så går han jo glip af den guidede tour