Suzuki TS125
Fra : Thomas

Dato : 19-10-03 12:56

Hej
Er der nogen der ligger inde med eller ved hvor jeg kan finde nogle fotos
af en suzuki ts125 årgang 89, jeg synes selv at jeg har kigget over alt
kan virkelig ikke finde nogle, det kunne også være fedt hvis bare der er
en der ved hvordan den ser, ligner den ts125x bare uden køler eller..?
Mvh.
Thomas

Fra : Poul B-H

Dato : 20-10-03 20:13

prøv at google den

http://images.google.com/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=suzuki+ts125

Poul B-H

Fra : Jesper Hedegaard

Dato : 20-10-03 23:18

"Poul B-H" <pbekkerh@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
> prøv at google den

http://images.google.com/images?sourceid=navclient&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=suzuki+ts125

> Poul B-H
>
> "Thomas" <thomas.o@home1.gvdnet.dk> wrote in message

I skal bare kende de rigtige steder - se denne finnes side om Suzukier...der
er godt nok mange ! (Nårh - jo - min er da osse at finde der...)
http://www.suzukicycles.org/All-Suzuki/all_suzuki_models.html
--
Mvh