Tøseklub...
Fra : Erika

Dato : 18-10-03 18:12

Vi er en flok piger (i forskellig alder og på forskellige mc´er) der har
startet en tøseklub her i sommer. Klubben er tænkt som landsdækkende og
internetbaseret. Interesseret??? Tjek vores hjemmeside www.cosychicks.dk

Vi ses derude
Erika

Fra : Stefan

Dato : 19-10-03 09:15

Hej tøser....

Jo jeg er ikke en tøs, med en "sej gut".

JO det er fedt at nogle starter noget op som mangler i denne mandeverden !

JO det ville være rart om det var nogle klubber her i omr. for mænd og
kvinder,

Som går ud på at lave gode mc-tur samt hygge, de klubber jeg kender gælder
de kun om at drikke mange øl og så køre Mc på en gang.

Jeg har en datter på 15 som gerne vil med på tur med det bliver ikke i disse
mandeklubber.

? hvem kender nogle her i 7400 omr. som er ved at starte en Mc klub op evt.
????????????

Hilsen STS

http://hjem.get2net.dk/stefans

Fra : Erika

Dato : 19-10-03 10:18

Hej Stefan!

Jeg kender ikke lige klubberne i dit område, men det skulle da være muligt
at finde en med de omtalte egenskaber...

Da jeg var en stor pige kørte jeg meget på mc bag på min far. Vi deltog
ofte i Touring klubbens arrangementer, så det var måske en mulighed???

Ellers skal I da være velkomne til fx. at følges med os, når vi kører til
kaffemøde på Truust kro den første søndag i måneden...

Held og lykke med det!

Knus E

Fra : Moller

Dato : 19-10-03 10:35

> JO det ville være rart om det var nogle klubber her i omr. for mænd og
> kvinder,

De er der nu... men detsvære ik helt så mange.

> Som går ud på at lave gode mc-tur samt hygge, de klubber jeg kender gælder
> de kun om at drikke mange øl og så køre Mc på en gang.

hmmm, hva klubber snakker du om her ??? det er ikke det indtryk de
fleste MC klubber gir, men du må meget gerne nævne nogen af dem her, sådan
at vi andre kan undgå at komme ind i sådanne.

> Jeg har en datter på 15 som gerne vil med på tur med det bliver ikke i
disse
> mandeklubber.

Forståeligt, og trist at du ikke har kunnet finde nogen alm. MC klubber
som kan bruges i nærheden af dig...

> ? hvem kender nogle her i 7400 omr. som er ved at starte en Mc klub op
evt.
> ????????????

Mener der er en liste her på nettet et sted over alm. MC klubber, men
der er nok en anden der kommer med et link snart :) ellers er der i tourings
ny en list over dem der reklamere der... osv.

Men søg videre :) for der er en del klubber som går op i at køre MC,
nogen lokale, men også landsdækne... men forvekls dem ikke med Biker
klubber, det er ik det samme.

VH
Lars Molnit
MZ ETZ 251 CDi
Suzuki GSF 1200 S
Medlem af PMC, samt MZ-klub Danmark... begge to fede klubber, bare i
hver sin stil, men begge med samme formål, at nyde sin MC, uden at drikke
mod til at køre på dem.

Fra : Tonny Eskesen \(DKMC~

Dato : 19-10-03 13:01

"Moller" <news@molnit.com> skrev i en meddelelse

> men
> der er nok en anden der kommer med et link snart :)

> [...]

Jamen så må jeg jo hellere gøre som du siger
www.dkmc.dk

hamselv herfra
--
VED SVAR, HUSK AT RETTE ADRESSEN.
Lidt godt til de lange nætter.

Fra : Stefan

Dato : 19-10-03 13:06

Det var god og mange tak...
Hilsen Stefan

"Tonny Eskesen (DKMC)"
<fhj654k@brammmmingnet.SLET-DETTE-OG-TO-MM-I-BRAMMINGNETdk> skrev i en
meddelelse news:bmtuc7$pvl$1@news.net.uni-c.dk...

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 19-10-03 10:37

Nu kender jeg ikke lige dit område, men det burde være muligt at finde en
klub som også passer dig. Der er masser af klub rundt omkring, og for alle
slags.

Men mød op til diverse arrangementer, så er der altid nogen som kender nogen

Held og lykke med jagten.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 18-10-03 21:05

Held og lykke med klubben.

Har hilst på en enkelt af jer, rundt om i det danske land