hvor hentes sllutseddel/kontrakt fra nette~
Fra : T.B.

Dato : 18-10-03 10:15

hej

jeg ved der på nettet ligger en slutseddel med de rette oplysninger med
køb/salg af motorcykler er der nogle der kan hjælpe mig med at finde
dette lings

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 18-10-03 10:28

I news: bmr0ei$r3l$1@news.cybercity.dk,
skrev T.B. <legal@BlABlAflashking.dk>
> hej
>
> jeg ved der på nettet ligger en slutseddel med de rette oplysninger
> med køb/salg af motorcykler er der nogle der kan hjælpe mig med at
> finde dette lings

Her er en af slagsen, og lidt andet:
http://www.senior98.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41

--
Mvfh. Arne Lorenzen FZS 600
www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=183

Fra : TheHobbit

Dato : 20-10-03 09:52

T.B. wrote:
> hej
>
> jeg ved der på nettet ligger en slutseddel med de rette oplysninger
> med køb/salg af motorcykler er der nogle der kan hjælpe mig med at
> finde dette lings

Sidst jeg handlede MC brugte jeg:
http://www.mczonen.dk/slutseddel.htm

Stephan Hansen - Yamaha DT 125 '83
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Suzuki GS500E - 1999 (Til salg - Oh no! My precioussss!)
+ Honda CBR600 F3V - 1996