Tirsdagstur?
Fra : Peter Graff

Dato : 13-10-03 16:07

Nogen der vil med på en Tirsdagstur:

Afgang fra tirsdags-mc's mødested ved Mcdonalds i Buddinge (rundkørslen) kl
17.00 (det bliver tidligt mørkt). Turen går ud på de små snoede veje og
tilbage til Buddinge eller hvis stemningen er for det ud til Kantana mc
(www.kantanamc.dk), som jo holder en af deres berømte skrueaftener, hvor vi
evt kan bestille noget mad fra det lokale pizzaria. Og få vasket sin mc
eller hvis der skal skrues lidt eller smøres kæde.

MVH

Peter Graff(gul SV 650 S)

Ps turen bliver kun til noget hvis folk melder tilbage på nyhedsgruppen.

Fra : GRISEN

Dato : 13-10-03 17:45

On Mon, 13 Oct 2003 17:07:07 +0200, "Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> wrote:

> [...]
>evt kan bestille noget mad fra det lokale pizzaria. Og få vasket sin mc
>eller hvis der skal skrues lidt eller smøres kæde.

Mit bagdæk kan ikke holde fast på de kolde veje, så jeg regner med at trille til Kantana...
Desuden kan man jo altid finde noget der trænger til at blive skruet på, når man kører på en gammel knallert. :)

*
Jan

Fra : anders majland

Dato : 13-10-03 18:06

> Mit bagdæk kan ikke holde fast på de kolde veje

Så kan du jo bare køre ordenligt .....

(Gassen kan da rulles forsigtigt på, så jeg ville være mere nervøs ved
fordækkets vedhæftning ved et "ikke planlagt stop")

--
Anders dot Majland at jyde dot dk
email address in header is not valid

Fra : GRISEN

Dato : 13-10-03 19:51

On Mon, 13 Oct 2003 19:06:13 +0200, "anders majland" <see@sig.now> wrote:

>Så kan du jo bare køre ordenligt .....

Det mener jeg nu også at jeg gør.
Jeg plejer absolut ikke at ligge forrest på Skævinge turen.

>(Gassen kan da rulles forsigtigt på, så jeg ville være mere nervøs ved
>fordækkets vedhæftning ved et "ikke planlagt stop")

Pilot Sport foran hæfter okay.
Pilot Race bagpå kræver varme.
Det fungerede fint for 1½ måned siden, men nu..... jeg bli'r sgu lidt bange når røven begynder at røre på sig.

*
Jan

Fra : Michael Brock

Dato : 13-10-03 20:13

Den skal bare have noget gas....... så skal du nok få varme i dækket...Jeg
har set dit bagdæk på siderne og de er da godt slidt...
Mic

Fra : GRISEN

Dato : 13-10-03 20:51

On Mon, 13 Oct 2003 21:12:46 +0200, "Michael Brock" <fzr1000SNABELA@sporty.dk> wrote:

>Den skal bare have noget gas.......

Kold fugtug vej, så spinner den som en kat - eller noget.

>så skal du nok få varme i dækket...Jeg har set dit bagdæk på siderne og de er da godt slidt...

Ja, ja....

*
Jan

Fra : Wheeler

Dato : 14-10-03 08:51

Peter Graff wrote:

> [...]

> evt kan bestille noget mad fra det lokale pizzaria. Og få vasket sin mc
> eller hvis der skal skrues lidt eller smøres kæde.

[KLIP]

Hej Peter m.fl.

Jeg er på!

Wheeler

VFR 750F
TDR 125R

Fra : Peter Graff

Dato : 14-10-03 13:38

HMMMM

Hej Wheeler

Så er vi 2

Gider vi det eller skal vi bare ses i kantana?

MVH

Peter Graff

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 14-10-03 14:22

> Peter Graff wrote:

> Hej Peter m.fl.
>
> Jeg er på!

Æv jeg kan ikke i dag...

Kør nu forsigtigt!

--
Tony

Fra : Allan Jørgensen

Dato : 14-10-03 12:04

"Peter Graff" <peter.graff@fjernoncable.dk> wrote in message
> Nogen der vil med på en Tirsdagstur:

øv så får man maskinen hjem og skulle idag ud og ha luftet forbremsen
igennem, og så kunne det jo ha været fedt med en lang køretur. ja så kommer
der lige en virus i vejen så man er helt smadret i kroppen, øv øv øv ville
ellers gerne ha været med

i må have en rigtig god tur, er ikke spor misundelig

-- med feber og snotnæse
Allan(fzr600us)nu i sort, rød og en anden farve jeg ikke lige kan finde navn
på?
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=209