Opgradering af affjedring
Fra : SLP/JM

Dato : 12-10-03 19:08

Er der nogen der har erfaring med Wilbers affjedring?. Evt. opgradering af
forgaffel fra samme firma.

Jesper

Fra : Tommy Fer

Dato : 12-10-03 20:18

> Er der nogen der har erfaring med Wilbers affjedring?. Evt. opgradering
af
> forgaffel fra samme firma.

Så vidt jeg husker er det licensbygget technoflex..

mvh Tommy Fer
VFR400R m. WP

Fra : DavieB

Dato : 14-10-03 20:02

Jeg har købte Wilbers forfjeder til min VF750. De er ok, men ingen Öhlins. I
forhold til de nedslidte Honda fjeder jeg havde er de fantastiske, men er
nok lidt for hårdt idet de kan ikke sluge ujævnheder ret godt. Til din
maskine er det nok en gode idé at købe noget lidt dyrer, som WP.
mVFh, David

Fra : Peter Jakobsen

Dato : 12-10-03 21:51

"SLP/JM" <susanne_lundp@hotmail.com> wrote in message

> Er der nogen der har erfaring med Wilbers affjedring?. Evt. opgradering
af
> forgaffel fra samme firma.
>
> Jesper

Jeg har proppet Hyperpro fjedre i min, www.hyperpro.com, det er samme
princip som Wilbers. Sikke en forskel det har givet, det er en hel anden
fornemmelse at køre med progressive fjedre... Jeg har købt et "kit"
bestående af 2 fjedre til forgaflen, ny olie til do, og en progessiv fjeder
til bagdæmperen. Pris 1495,- dkr. Og en ret udførlig manual, der er specifik
for din cykel med bl.a. hvordan man skal indstille sin affjedring efter
fjedrene er kommet på...

--
M V H

Peter Jakobsen
YAMAHA YZF 1000R THUNDERACE '00
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=160
Join S.E.T.I@HOME today !

Fra : SLP/JM

Dato : 13-10-03 20:04

"Peter Jakobsen" skrev
Jeg har købt et "kit"
> bestående af 2 fjedre til forgaflen, ny olie til do, og en progessiv
fjeder
> til bagdæmperen.

Tak for svaret, men vi er mere interesseret i modifikation af forgaffel til
ræs, da min baneracer skal ha' ny affjedring inden næste sæson.

--
Mvh Susanne

Fra : Moller

Dato : 13-10-03 20:21

> [...]
til
> ræs, da min baneracer skal ha' ny affjedring inden næste sæson.

http://www.racetech.com/evalving/English/mctype.asp

Kun hørt godt om resultatet... men den danske forhandler er lidt sløv om
at levere.

VH
Lars Molnit