MC-klub
Fra : Thunder

Dato : 12-10-03 16:27

Vi er nogle stykker der gerne vil starte en MC-klub.
Og så vil jeg bare lige høre om der var nogen der vidste, om man kan få
noget opstarts støtte af komunen?? Og i så tilfælde hvordan man gør???

Fra : Kenneth Egholm

Dato : 12-10-03 16:54

Thunder wrote:
> [...]
> Og så vil jeg bare lige høre om der var nogen der vidste, om man kan
> få noget opstarts støtte af komunen?? Og i så tilfælde hvordan man

Huha, det kommer meget an på kommunen. I Århus (hvor jeg er med i en
klub) er der ikke noget at komme efter.

Mit råd er: find en klub og meld jer ind i. Så kan i bruge al jeres
sparsomme fritid på at køre på jeres MC'er istedet for at bruge al tiden
på det mere administrative.

Just my 5 cents.
--
MVH Kenneth Egholm
www.RaptorMC.dk

Fra : Richard

Dato : 12-10-03 19:32

Thunder wrote:

> Vi er nogle stykker der gerne vil starte en MC-klub.
> Og så vil jeg bare lige høre om der var nogen der vidste, om man kan få
> noget opstarts støtte af komunen?? Og i så tilfælde hvordan man gør???

Det er nok langt hen ad vejen op til jer selv - nemlig ved at overbevise
kommunen om hvor vigtigt det er for ALLE jer, hvor stor nytte det gør
lokalsamfundet, hvor meget de så sparer på at rydde op efter jeres
gadeuroden etc etc.

Med andre ord et regulært stykke salgsarbejde - her i Lyngby-Taarbæk har
kommunen vist støttet Spurvene i forbindelse med placering/opførsel af
deres klubhus. Du kan jo evt. spørge nogen derfra om deres erfaringer, se
www.spurvene.dk

Richard Pade, Sorgenfri, DK