Biltema
Fra : Tue

Dato : 12-10-03 11:35

Jeg sidder og leder efter noget der kan bruges til at lappe små skader på
GS'ens kåbe. Jeg går ud fra at jeg skal bruge plastikspartelmasse men der er
jo ca. 1.000.000 forskellige typer, hvad skal jeg bruge?

og hvor finder jeg noget vintervoks?

--

Mvh. Tue - http://www.DFMC.dk/?id=389

Fra : Martin Sørensen

Dato : 12-10-03 13:14

> [...]
> skader på GS'ens kåbe. Jeg går ud fra at jeg skal bruge
> plastikspartelmasse men der er jo ca. 1.000.000 forskellige typer,

Umiddelbart har det spørgsmål da ikke noget at gøre med subj.?
En del bruger Epoxy og glasfiber. Er det bare revner der skal limes, skulle
tagrendelim være godt. Repareres det fra bagsiden kan det knapt ses udefra.

> og hvor finder jeg noget vintervoks?

Mange steder. Sidste år købte jeg en flaske Motorex Protect&Shine ved
Special, men den kan sikkert fås mange andre steder også.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : Tue

Dato : 12-10-03 14:04

Martin Sørensen wrote:

> [...]
> En del bruger Epoxy og glasfiber. Er det bare revner der skal limes,
> skulle tagrendelim være godt. Repareres det fra bagsiden kan det

Det er bare små revner så jeg må ud og købe noget tagrendelim, tak!

Fra : Richard

Dato : 12-10-03 18:58

Tue wrote:

> og hvor finder jeg noget vintervoks?

Køber selv Motores P&S 645 hos min lokale Honda-forhandler; Agusta-Claus i
Søborg.

T.Hansen har også en del Motorex, men ikke Protect&Shine.

Richard Pade, Sorgenfri, DK