forsikring
Fra : Jeanett Kallestrup

Dato : 09-10-03 10:57

hej der....

er her nogen, der har oplevet at mc-forsikringen ikke dækker i flere måneder
end december, januar og februar...

troede at den gængse periode var 9 måneder om året, men der står noget andet
på min police, så jeg ville lige høre, om andre også oplever fravigelser på
det punkt...

sez der...

Jeanett

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 09-10-03 11:46

Nogen har også taget November med, husker ikke lige navnet. Andre kan du
selv vælge.

Man plejer at kunne betale sig fra det. Prisen plejer at være den samme, som
du betaler for de måneder, hvor du kan kører.

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Mikkel Kring

Dato : 09-10-03 14:47

der er nogle selskaber som f.eks. tryk hvor man kan betale for 3mdr af
gangen måske det er noget i den stil du har?
Det er vist også muligt at vælge kasko til og fra på nogle af disse.