? ang. transport trailer til Mc.
Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 09-10-03 09:47

Hej.

Hos polo http://www.polo-motorrad.de/ har de en transport trailer
til Mc,
Best nr.60160000200 , til den latterlige pris af 399,- Euro ! så har
alle sq råd

Men hvilke papirer skal man have med, for at kunne få den på danske
plader ,
er 'Fahrzeugbrief' nok ?

--
Hilsen
Dennis Pedersen

Fra : martin

Dato : 10-10-03 06:46

> Hos polo http://www.polo-motorrad.de/ har de en transport trailer
> til Mc,
> Best nr.60160000200 , til den latterlige pris af 399,- Euro ! så har
> alle sq råd

Pas på med det, det er ikke alle trailere der kna godkendes i DK

Martin

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 10-10-03 17:16

martin wrote:

> Pas på med det, det er ikke alle trailere der kna godkendes i DK
>
> Martin

Hej.

Hvis den er godkendt i et andet EU land, kan/er den vel også godkendt
her hjemme ?

Fra : anders majland

Dato : 11-10-03 13:22

> Hvis den er godkendt i et andet EU land, kan/er den vel også godkendt
> her hjemme ?

Jeg kunne godt forestille mig at der kunne være ekstra danske krav for
en synsfri sammenkobling ...

/A

Fra : Armand

Dato : 11-10-03 21:51

anders majland <see@sig.now> skrev i en news:bm93ue$cvf$2@sunsite.dk...

> Jeg kunne godt forestille mig at der kunne være ekstra danske krav for
> en synsfri sammenkobling ...

Jamen så bliver den da blot indregistreret uden synsfri sammenkobling -
D.v.s. kun til din bil!

--
Armand.