Hurraaa - så er jeg også blevet mc-ist...
Fra : Henrik

Dato : 08-10-03 14:36

Så kom langt om længe den dag hvor jeg skulle til køreprøve, og efter små 10
minutter fik jeg et bette "tillykke med kørekortet" over radioen Det var
bår dæjli.

Så nu skal jeg bare kæmpe for at overleve gennem vinteren, og så skal der
købes MC .... Uha hvor jeg glæder mig

Mvh. Sjang

Fra : TheHobbit

Dato : 08-10-03 15:00

Mange gange tillykke - det kommer du ikke til at fortryde!

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : Bo-gsxR

Dato : 08-10-03 15:14

> købes MC .... Uha hvor jeg glæder mig

MC-D kan du da købe hele tiden... dog laver de ikk
burgere om morgen

bo-gsxR

Fra : Sporty

Dato : 08-10-03 15:20

Jamen tillykke du.

Hilsen HD-kører (som hilser når vi mødes)
Johnny

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 08-10-03 15:59

Stort tillykke. Men pas på, du bliver afhængig

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail.

Fra : Freddy Lang

Dato : 09-10-03 08:18

Henrik Nielsen - RaptorMC.dk wrote:
> Stort tillykke. Men pas på, du bliver afhængig

Noget kunne tyde på, at det allerede _er_ sket...

--
Freddy
SV 650 S-K1

Fra : ">> Allan

Dato : 08-10-03 22:31

> Så nu skal jeg bare kæmpe for at overleve gennem vinteren, og så skal der
> købes MC .... Uha hvor jeg glæder mig

Tillykke...

Jeg har en CB 1100 F'er tilsalg

--
Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen

Fra : TheHobbit

Dato : 09-10-03 08:27

Hvis det er med DEN på: "Jeg har en Suzuki GS500E til salg!!"

Fra : ">> Allan

Dato : 09-10-03 22:21

> Hvis det er med DEN på: "Jeg har en Suzuki GS500E til salg!!"

Øøøøv - Den er kedelig... En GS500 er danmarks kedeligste motorcykel og alle
der har eller har haft en, er kedelige mennesker!

--
Med Venlig Hilsen
Allan Rasmussen

..
..
..
..
..
..
..
..
..
hmnnnn (tænke)
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..

Puhaaa - Det skulle jeg vidst ikke have skrevet - nu får jeg vrøvl med
10.000+ mc'ister...

Fra : Jacob Larsen

Dato : 09-10-03 23:02

> Øøøøv - Den er kedelig... En GS500 er danmarks kedeligste motorcykel
> og alle der har eller har haft en, er kedelige mennesker!

Jeg synes da ellers tit jeg møder folk, der kører mere kedeligt end mig
--
mvh. Jacob Larsen - GS500, som forresten godt kan gå lidt på baghjul og kan
købes for en SU

Fra : ">> Allan

Dato : 09-10-03 23:07

Fra : Jacob Larsen

Dato : 10-10-03 18:13

> mvh. Jacob Larsen - GS500, som forresten godt kan gå lidt på baghjul og
> kan købes for en SU

*LOL* Ups... Hermed mener jeg selvfølgelig ikke, at den kan købes af andre
for en SU. Jeg mener, at den kan købes af mig, der er på SU
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : TheHobbit

Dato : 10-10-03 08:26

> Øøøøv - Den er kedelig... En GS500 er danmarks kedeligste motorcykel
> og alle der har eller har haft en, er kedelige mennesker!
Tak for den meget konstruktive kritik - det vil jeg tage til efterretning og
forsøge at være lige så spændende, interessant og ufarvet i mine udtalelser
som dig.

/Stephan

Fra : ">> Allan

Dato : 11-10-03 14:57

> [...]
og
> forsøge at være lige så spændende, interessant og ufarvet i mine

Det er i orden. Jeg forsøger ofte at se ting fra andre sider og arbejder
meget med at gennemanalysere tingene før jeg udtaler mig om dem. Jeg er glad
for at min udtalelse omkring GS500'ern har været til gavn for dig og finder
det naturligvis positivt at du nu i fremtiden vil forsøge at være lige så
spændende og interessant som jeg er.

Mvh
Allan Rasmussen
Jawa 350

Fra : Armand

Dato : 10-10-03 15:27

> Øøøøv - Den er kedelig... En GS500 er danmarks kedeligste motorcykel

NIX!
Det er CB450N :-|

--
Armand.

Fra : Jacob Larsen

Dato : 10-10-03 18:14

> NIX!
> Det er CB450N :-|

Jeg har kørt CZ180 i tre år. Er sgu ret sikker på at den er værre
--
mvh. Jacob Larsen - GS500

Fra : Pcman

Dato : 08-10-03 22:45

"Henrik" <news@sjang.dk> wrote in message
> [...]
> bår dæjli.
>
> Så nu skal jeg bare kæmpe for at overleve gennem vinteren, og så skal der

Stort Tilløkke herfra.
Det bliver du meget glad for.
Gør dig selv den tjeneste at pas rigtig meget på bilerne, de passer ikke på
dig.
Og så håber jeg at du altid har en god håndsbredde asfalt under dækkene.
Mvh
Jarl
--
VW autocamper 2.0 boxer 1980
Maico 250 B 1960

Fra : Peter Sjong

Dato : 09-10-03 05:45

Henrik wrote:

> [...]
> bår dæjli.

> Så nu skal jeg bare kæmpe for at overleve gennem vinteren, og så skal der

Stort tillykke
Vinteren går hurtigt med at vælge, sammenligne, læse MC-blade osv.
Mvh

Sjong