25 års jubilæum - Tårnby MC 78
Fra : Reich-Christensen

Dato : 08-10-03 08:36

Hej Nyhedsgruppe

På lørdag d. 11/10-2003 kl. 19 har du mulighed for at være med til at fejre
Tårnby MC 78's 25 års jubilæum.

Der kan købes drikkevarer til meget overkommelige priser samt mulighed for
at få stillet sulten. Fra kl. 22 er
der live musik med bandet "On the Rocks".

Desværre ingen mulighed for overnatning.

Vi ses

Adresse : Tårnby MC 78, Amager Landevej 189, 2770 Kastrup

mvh.
Kim (Dainese), CBR1000F(N/P)
Tårnby MC 78

Fra : Dak

Dato : 08-10-03 13:23

"Reich-Christensen" <kimc@c.dk> skrev i en meddelelse
> Hej Nyhedsgruppe
>
> På lørdag d. 11/10-2003 kl. 19 har du mulighed for at være med til at
fejre
> Tårnby MC 78's 25 års jubilæum.

hmm... Tror vist ikke helt i har taget højde for landskampen? tror da dr
er nogen som først kommer efter ca. kl.20...

Fra : Mcisten

Dato : 08-10-03 13:44

Som gammelt forhenværende medlem ønsker jeg jer tillykke med dagen.
Kommer desværre ikke forbi men håber i får drukket hjernen ud.

Mvh
Mcisten'

Ps. jeg skam rygmærket endnu