Streetfigther webside ???
Fra : Palle Hansen

Dato : 07-10-03 08:40

Hej med jer....

Da jeg er blevet den lykkelige ejer af en Yamaha YZF 1000 Thunderace,
så har jeg brug for noget hjælp....
Jeg gider jo ikke køre på en tupperware-standard-deadlyboring japansk
semi-rocket..... så...den skal bygges om... til streetfighter...

Men, hvor køber jeg stumper ? Jeg har fundet tonsvis af sider, men...
de har ikke rigtig noget udvalg. Nogle der kender nogle gode sider ???

Palle

PS Kan jeg få mit gamle medlemsnummer tilbage ?? Jeg havde # 20 . . .

Fra : Bo-gsxR

Dato : 07-10-03 12:12

> [...]
> Jeg gider jo ikke køre på en tupperware-standard-deadlyboring japansk
> semi-rocket..... så...den skal bygges om... til streetfighter...

køb det her blad, der er selvfølgelig masser af annoncer, men der
er også en masse artikler med goe billeder.

hjemmesiden er dog ikk noget særligt, men bladet fås hos dsb mv.
http://www.streetfightersmag.com

bo-gsxR

Fra : Mikkel Christensen

Dato : 07-10-03 12:14

"Bo-gsxR" <gsx-r@ofir.dk> writes:

> køb det her blad, der er selvfølgelig masser af annoncer, men der
> er også en masse artikler med goe billeder.

Der er også nogengange billeder af motorcykler!
Men fint blad - jeg måtte ikke købe det for min ex, hvilket understreger
kvaliteten

> hjemmesiden er dog ikk noget særligt, men bladet fås hos dsb mv.
> http://www.streetfightersmag.com

Har de fået deres online abonnementskøb til at virke?

--
Mikkel | "...Being shot out of a cannon will always be better
motortosse.dk | than being squeezed out of a tube.

Fra : Bo-gsxR

Dato : 08-10-03 06:17

> Der er også nogengange billeder af motorcykler!
Man skal jo ha en undskyldning for at købe det ikk

> Har de fået deres online abonnementskøb til at virke?

dont know

bo-gsxR

Fra : Gert Schlaeger

Dato : 07-10-03 12:26

Palle Hansen wrote:

> [...]

> Men, hvor køber jeg stumper ? Jeg har fundet tonsvis af sider, men...
> de har ikke rigtig noget udvalg. Nogle der kender nogle gode sider ???

Hejsa.

Du kan - som inspiration - kigge lidt på den smarte grønne sag (er ikke
det samme som grøntsag), som jeg fotograferede i min sommerferie...

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallery.asp?gid=260

Mvh Schlæger

Fra : Hekto

Dato : 07-10-03 13:53

In article <948cbc60.0310062339.27326a4e@posting.google.com>,
hansenpalle@yahoo.com says...
> tupperware-standard-deadlyboring japansk
> semi-rocket

Hmmmm ... fedt udtryk!!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : T.T.Toft

Dato : 07-10-03 15:31

Jeg vil tro at du kan finde noget spændende på én eller flere af disse
sider:

http://www.streetfighters.nl/streetfighterlinks/links.htm
http://www.yamaha-power.de/Spezialitaten/spezialitaten.html
http://server2.gs-shop.de/200/cgi-bin/shop.dll?AnbieterID=148&Seite=frameset
..htm
http://www.auspuff-online.de/
http://www.ottis-bike-shop.de/
http://www.streetworks.co.uk/
http://www.top100-streetfighter.de.tt/
http://www.fighters-magazin.de/

M.v.h.
Thomas Toft

Fra : T.T.Toft

Dato : 07-10-03 15:56

Ups

http://server2.gs-shop.de/200/cgi-bin/shop.dll?AnbieterID=148&Seite=frameset
..htm
fejler, men prøv istedet http://www.goede-motorsport.de/start.htm .

Goede koncentrerer sig dog primært med racere.

M.v.h.
Thomas

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 08-10-03 17:54

> [...]
> Palle
> PS Kan jeg få mit gamle medlemsnummer tilbage ?? Jeg havde # 20 . . .
------------------------
Prøv med:

www.mgm-bikes.de

Der bliver der handlet for mange danske kroner i vinteren for mit
vedkommende.
Så jeg er åbenbart ikke den endeste der har planer for vinter project!

Oliver Bruchhaus
-Med ører...

Fra : Palle Hansen

Dato : 09-10-03 09:01

> Så jeg er åbenbart ikke den endeste der har planer for vinter project!

> Oliver Bruchhaus

Hej Oliver, hvad bygger du ? Jeg fik min Thunderace hjem igår, og går
igang i weekenden.
Jeg bor i Sverige, så jeg har fået en Thunderace fra 1997, 27000km på
klokken (fuld servicebog), dog med knust plastik (ikke alt, resten
sælges) for 25000 dkk. Så er den til gengæld synet ind Maj '05 !!!
Jeg regner med at den kommer til at stå i max 40.000 !!!

Skal vi udveksle erfaringer vis mail ? Jeg regner også med at lave en
webside så projektet kan følges.

Palle - hansenpalle@yahoo.com