Aldeles OT, ren tidsspilde, men dog morsom~
Fra : Richard

Dato : 06-10-03 16:05

En diskussion om forskellen på to- og firetaktere herinde fornylig fik
mig til at videresende denne link til en skør-i-bolden test:

<http://www.linkworld.ws/funny/crazy/>

Hm, er der ikke lidt totaktslyd iblandt?

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK
DFM-side: www.dkfritidmotorcykel.dk/richard_pade

Fra : --=Stone=--

Dato : 06-10-03 16:51

> <http://www.linkworld.ws/funny/crazy/>
>
> Hm, er der ikke lidt totaktslyd iblandt?

Total griner ))) vides det om manden er sluppet ud fra tosse anstalten ??
jeg syntes nemlig jeg hører ham hver morgen komme forbi 2 min. før jeg kører
på arb. )

--
Steen
CB1200 F/R 85' Street Fighter Style

Fra : Richard

Dato : 06-10-03 21:12

--=Stone=-- wrote:

> Total griner ))) vides det om manden er sluppet ud fra tosse anstalten ??

Manden?...

> jeg syntes nemlig jeg hører ham hver morgen komme forbi 2 min. før jeg kører
> på arb. )

....jeg troede det var en af ungerne på vejen, der efterlignede fars
dieseldrevne hækkeklipper

Fra : Pwh

Dato : 06-10-03 18:04

Richard wrote:
> En diskussion om forskellen på to- og firetaktere herinde fornylig fik
> mig til at videresende denne link til en skør-i-bolden test:
>
> <http://www.linkworld.ws/funny/crazy/>
>
> Hm, er der ikke lidt totaktslyd iblandt?

LOL Det er jo fuldstændigt som at hører Kwakken

/Jens Kwak KR-1

Fra : KubikH

Dato : 06-10-03 20:28

Det var ligegodt s..... Nu er der en der har optaget min MZ.
Som det høres går den med stor karburator *GGGG*

Niels

Fra : Moller

Dato : 06-10-03 20:56

"KubikH" <kallehauge@SLETemail.dk> wrote in message
> Det var ligegodt s..... Nu er der en der har optaget min MZ.
> Som det høres går den med stor karburator *GGGG*

Køre din på Helium ??? lyder nærmest sådan :) hvis den lyder som på den
side...

VH
Lars Molnit
P.S. Hvis alt går vel bør du havde din Graham bell. bog meget snart :)
skal bare lige ha en maskine til at køre, som er min egen :)

Fra : Richard

Dato : 06-10-03 21:10

KubikH wrote:

> Det var ligegodt s..... Nu er der en der har optaget min MZ.
> Som det høres går den med stor karburator *GGGG*

Nåeh, jeg troede den var blevet hakket - oven i stemplet