Malerklemmen
Fra : Henrik Clausen

Dato : 05-10-03 20:21

Hej NG

Jeg var på Malerklemmen i dag. Jeg tror ikke de gider se motorcykler der
mere !! Jeg har tidligere været der hvor et bord var stillet ud så det var
muligt at læske ganen og fylde maven til en rimelig penge, men i dag....
Hvis vi gad vente kunne vi da godt få et bord og vente llllaaaaaannnnggggg
tid på servering kaffe osv.

Øv, øv der var ellers fint vejr og mange flotte ekvipager, blev der 45 min
og kørte så ud og fandt en grill. Mærkeligt at de ikke gider tjene den slags
penge vi MC'ister har med

clausen.dk

Fra : Hekto

Dato : 05-10-03 22:04

In article <3f806f0a$0$24647$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>, Henrik
Clausen says...
> Hvis vi gad vente kunne vi da godt få et bord og vente llllaaaaaannnnggggg
> tid på servering kaffe osv.

Nej, de nærmest nægter at tjene penge på den forretning!
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah + Suzuki LS650
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Thomas Makro

Dato : 05-10-03 23:14

On Sun, 5 Oct 2003 23:04:12 +0200, Hekto
<hekto@dkfritidmotorcykelMAPSON.dk> wrote:

>Nej, de nærmest nægter at tjene penge på den forretning!
Det er da klart, I er jo rockere

--
Thomas Makro, DMCN #280
Honda VFR 750 F

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 06-10-03 00:16

Henrik Clausen wrote:

> [...]
> 45 min og kørte så ud og fandt en grill. Mærkeligt at de ikke gider
> tjene den slags penge vi MC'ister har med

Enig! Vi forsøgte også at tiltvinge os en kop kaffe - men det viste sig at
være ganske umuligt med alle de mennesker. Ikke engang en halv-stegt pølle
kunne man få. Det er for tyndt!

Hvis vejret - og temperaturen er til at holde ud tager jeg på Malerklemmen
d. 2. november med min egen kaffekande og æblekage. Mon ikke også et
McDonalds meal kan holde sig varmt i en godt tillukket Givi boks?

--
Tony

Fra : Denise

Dato : 06-10-03 08:39

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> wrote in message
> [...]
> d. 2. november med min egen kaffekande og æblekage. Mon ikke også et
> McDonalds meal kan holde sig varmt i en godt tillukket Givi boks?

Hej
Hvis vejret er fint, må du gerne reservere lidt æblekage til mig den dag

--
Hilsen Denise
XJ600S, http://dfmc.dk/Denise_Reindel

Fra : nd

Dato : 06-10-03 11:45

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> d. 2. november med min egen kaffekande og æblekage. Mon ikke også et
> McDonalds meal kan holde sig varmt i en godt tillukket Givi boks?

Så så Tony, tør dine øjne De manglede to tjenere pga. sygdom, så de havde
lidt travl. Jeg tror godt vil beholde 1. søndagstraditionen med
motorcyklisterne.

Jeg er sikker på du godt kan få en kop kaffe den 2. november.

Husk at de først åbner klokken 12.

vh

Niels

Fra : Hekto

Dato : 06-10-03 12:49

In article <3f8147b8$0$24671$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>,
ndr.tf.slet@taarnby.dk says...
> Så så Tony, tør dine øjne De manglede to tjenere pga. sygdom, så de havde
> lidt travl.

Okææyy! ... de har altså været langtidssygemeldt?
Så skulle de måske have hyret nogle vikarer!? ;0)
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-