info om motorcykler på nettet??
Fra : Jimmi W.

Dato : 03-10-03 16:51

Hej NG

Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde info* om forskellige
motorcykler??

*vægt, topfart, heste ol.

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 03-10-03 16:55

> Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde info* om forskellige
> motorcykler??
> *vægt, topfart, heste ol.

Du har fundet de rigtige kriterier at vurdere en MC ud fra kan jeg se

Der er en svensk side, men jeg kan ikke huske adressen på stående fod.

--
Mojn
Jens Bager Jensen

Fra : MKS - 74

Dato : 03-10-03 17:05

On Fri, 3 Oct 2003 17:54:34 +0200, "Jens Jacob Bager Jensen"
<news@abl1926.dk> wrote:

>Du har fundet de rigtige kriterier at vurdere en MC ud fra kan jeg se

He-he...

>Der er en svensk side, men jeg kan ikke huske adressen på stående fod.

http://www.mcpoolen.se/mc/index.html

Har da lidt,ellers cirkulerer MC-revy'en tilbage fra 1800-hvidkål (med
alle dens fejl og mangler) jo i hmmmm brede kredse,men sådan noget gør
vi se'fø'li ikke i,det er jo fy-fy...

--
-Michael
Aprilia RS250-dele plus div. andre dele til salg på:

Fra : Christian Jakobsen

Dato : 03-10-03 19:34

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message
> Hej NG
>
> Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde info* om forskellige
> motorcykler??
>
> *vægt, topfart, heste ol.

http://www.bikez.com/brands/index.php
kunne være et bud...
--
Venlig hilsen
Christian Jakobsen

Fra : Erik BH

Dato : 03-10-03 19:39

Hej Jimmi,

> Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde info* om forskellige
> motorcykler??

http://bikez.com kalder sig selv for "motorcycle encyclopaedia" - de har
alle standard oplysningerne på alle gængse cykler.

mvh, Erik BH
Bandit 600 & Leon TDI

Fra : Richard

Dato : 03-10-03 20:14

Jimmi W. wrote:

> Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde info* om forskellige
> motorcykler??

Ja, der er flere - en af de bedre er:
http://www.motorbikes.be/

Bare roli, den er på engelsk, ikke flamsk
Der er fx. på forsiden links til årets nyheder vist Milano-messen
fornylig. Og mon ikke do fra Paris-udstillingen pt kommer med snart. Voxan
har ihvertfald vist noget nyt der.

> *vægt, topfart, heste ol.

Men, æh, lige tophastighed nævner de ikke der...

Richard Pade, Sorgenfri, DK
'85 VF750S Veffer Dancer
'89 GB500 Another Nordic GreyBeard
www.dfmc.dk/richard_pade

Fra : RacerNiels

Dato : 04-10-03 11:08

"Jimmi W." <jimmi1311Fjern_DETTE@tele2adsl.dk> wrote in message
> Er der et sted på nettet, hvor jeg kan finde info* om forskellige
> motorcykler??

www.sydfynmcservice.dk -> **** MC-data

Niels
S FAU himmelblau