Yamaha 04 Priser
Fra : Per Emborg

Dato : 03-10-03 00:25

2004
159.998,-

XV1600A
2004
199.999,-

ROAD STAR
2004
299.998,-

Der tages forbehold for trykfejl og prisændringer.

--
Per Emborg
x112kvik4u@dotcomprik.dk

Fra : Bo-gsxR

Dato : 03-10-03 00:38

> YZF-R6
> 2004
> 184.999,-
>
> YZF-R1
> 2004
> 239.998,-

fy for satan, mon ikk de nuværende 600 fra '98 og frem
kommer til at holde deres pris godt de næste par år?

ga vide hvad suzukien'erne vil koste? mon de vil sætte
samme pris som de øvrige for ikk at virke billig, eller
vil de stadig satse på at være lidt billigere end de andre.
her i dk.

bo-gsxR

Fra : Megas

Dato : 03-10-03 06:24

Bo-gsxR wrote:

> [...]
> samme pris som de øvrige for ikk at virke billig, eller
> vil de stadig satse på at være lidt billigere end de andre.

Tror Sukien bli´r ved med at være lidt billigere end Yamaha, sårn har det jo
næsten altid været

Jeg spekulerer over det samme mht. Kawasakis 2004 priser :o ZX12 koster 235k
i år, så hvad mon zx10´eren lander på, den burde jo være billigere end
"storebror" men på niveau med R1 ?!?!?

--
Megas
2004 ZX "ti-tolv stykker" - Finder

Fra : Brian Laursen

Dato : 03-10-03 17:41

"Bo-gsxR" <gsx-r@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> samme pris som de øvrige for ikk at virke billig, eller
> vil de stadig satse på at være lidt billigere end de andre.

Hehe så skal de da gøre mere end bare at sætte prisen op *ggg*.. ( kunne
altså ikke lade være )

Brian W.

yzf

Fra : Bo-gsxR

Dato : 03-10-03 22:48

> Hehe så skal de da gøre mere end bare at sætte prisen op *ggg*.. ( kunne
> altså ikke lade være )

= :-l

> Brian W.
> yzf
tænkte sku nok at du var inficeret med yzf-virusen, den er
kendt for at gi folk vrangforestillinger og blå mc'er

Fra : Armand

Dato : 07-10-03 22:01

Bo-gsxR <gsx-r@ofir.dk> skrev i en news:blicg2$40p$1@sunsite.dk...

> fy for satan, mon ikk de nuværende 600 fra '98 og frem
> kommer til at holde deres pris godt de næste par år?

Jo! Ligesom de også hidtil har gjort p.g.a. de stedse forekommende
prisstigninger!

--
Armand.

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 03-10-03 00:43

Per Emborg wrote:

> FZ6 Naked
> 2004
> 114.999,-
>
> FZ6
> 2004
> 119.999,-

Aha! Så bliver det spændende at se forbrugernes "dom" om de gider at købe
den nye Fazer eller bliver ved med at købe den "gamle"...

--
Tony

Fra : Martin Sørensen

Dato : 03-10-03 01:08

> Aha! Så bliver det spændende at se forbrugernes "dom" om de gider at
> købe den nye Fazer eller bliver ved med at købe den "gamle"...

Ja, hvis jeg havde 114.999,- i min pung, så skulle jeg gerne støtte Yamahas
nye design.

--
signing off.. Martin Sørensen

Fra : nd

Dato : 03-10-03 06:04

"Tony Lorentzen" <spam@dkfritidmotorcykel.dk> skrev i en meddelelse

> Aha! Så bliver det spændende at se forbrugernes "dom" om de gider at købe
> den nye Fazer eller bliver ved med at købe den "gamle"...

Der er bare næsten ikke flere gamle Fazere tilbage. Og der kommer vist ikke
overvinterede modeller fra resten af Europa til DK til næste år.
Jeg tror jeg beholder min gamle cykel, den har bedre bremser og "hurtigere"
stelgeometri

vh

Niels

---