Honda CBR klubber !
Fra : Stefan

Dato : 02-10-03 18:26

Nu vi er i gang med Honda...

Jo jeg søger også en klub for en Honda CBR 600 F3, Eller hvor kan sådan en
komme med ?

Venlig Hilsen S.....

Ps. det er kun bøsser der køre på SUZUKI...

SUZUKI er en billige Mc så det passer godt til bøsser da de jo
alligevel snart skal sige farvel....

:) Pas på når du skal prøve sådan en, da der sikker er glidecreme på
over det hele

Fra : Jacob Larsen

Dato : 02-10-03 19:29

Stefan wrote:
> [...]
> alligevel snart skal sige farvel....
>
> :) Pas på når du skal prøve sådan en, da der sikker er

Misundelig?

Ellers en fin argumentationsteknik. Svarer vel til den gode gamle "Du er
også bare dum"
--
mvh. Jacob Larsen - Suzuki uden glidecreme

Fra : TheHobbit

Dato : 03-10-03 08:41

Stefan wrote:
> Jo jeg søger også en klub for en Honda CBR 600 F3, Eller hvor kan
> sådan en komme med ?
Ditto - samme model! (Lokation: Horsens)

> Ps. det er kun bøsser der køre på SUZUKI...
Fucking lort!! Nu er der ingen vej uden om for mig længere hva'??!?
Jeg kører både Honda og Suzuki - så nu er jeg bøsse uanset hvilken én jeg
tar'!

> SUZUKI er en billige Mc så det passer godt til bøsser da de jo
> alligevel snart skal sige farvel....
Tjaaaoooeeejjj, en brugt GSX-R 600 er vel ikke så meget billigere end en CBR
600.

> :) Pas på når du skal prøve sådan en, da der sikker er
> glidecreme på over det hele
Ja, det fik jeg afvide af forhandleren at jeg skulle creme den godt ind -
han sagde at det gjorde man altid med en Suzuki - OG hvor vil du hen med
det?!?!!

Stephan Hansen - Suzuki GS500E '99
www.StephanNet.dk
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=297
+ Honda CBR600 F3V - 1996

- We who are about to die salute you -

Fra : RacerNiels

Dato : 04-10-03 10:49

"Stefan" <stefans@get2net.dk> wrote in message
> Jo jeg søger også en klub for en Honda CBR 600 F3, Eller hvor kan sådan en
> komme med ?

Prøv at søge lidt på www.spring-ud.dk og www.spring-ud.dk/places.htm

*fnis*

/Niels

> [...]