RF600R
Fra : Thunder

Dato : 02-10-03 13:10

En af mine kamerater skal ud og købe sin første MC og er blevet noget skudt
i en Suzuki RF600R fra 1995, da jeg ingen erfaring har med denne MC, ville
jeg høre om der var nogle af jer andre der har.!!!

Fra : André Tegner

Dato : 02-10-03 13:27

Jeg har ikke selv haft en, men kender flere der taler dårligt om den.
(Jeg ville hellere vælge en CBR600F, evt. samme årg.)

Hvis man vælger en lidt ældre cykel, er mine erfaringer, at Honda holder
bedre end Suzuki.

Venlig hilsen / Best Regards

André Tegner
CBR900RR

Fra : Mads Stetter

Dato : 02-10-03 14:48

André Tegner wrote:
> Jeg har ikke selv haft en, men kender flere der taler dårligt om den.
> (Jeg ville hellere vælge en CBR600F, evt. samme årg.)

Okay, har den da virket stødende på nogen eller hvordan?

> Hvis man vælger en lidt ældre cykel, er mine erfaringer, at Honda
> holder bedre end Suzuki.

Fortæl fortæl.. vi har lutter øre herinde!

Fra : Jens B. R

Dato : 02-10-03 17:03

Mads Stetter wrote:

> [...]

Det er måske et udslag af forventninger ? Jeg personligt er glad for min
RF900 men okay det er jo også en anden slags mc.

> Okay, har den da virket stødende på nogen eller hvordan?

> Fortæl fortæl.. vi har lutter øre herinde!

Mere info om RF'eren kan også ses på denne side http://www.suzuki-rf.de/
der er flere test af RF kontra CBR etc. fra tyske blade.

Meget fin side

Mvh

Jens

Fra : Oliver Bruchhaus

Dato : 02-10-03 17:28

> En af mine kamerater skal ud og købe sin første MC og er blevet noget skudt
> i en Suzuki RF600R fra 1995, da jeg ingen erfaring har med denne MC, ville
> jeg høre om der var nogle af jer andre der har.!!!
----------------------------
Hehe...
Den eneste erfaring jeg har med cyklen, var da jeg gav min kammerat der
har sådan en cykkel skærm.. -For vildt!

Han har den forresten til salg.
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=262

Håber ikke at det vækker problemer med reklamen...

Oliver Bruchhaus.

Fra : S.G

Dato : 03-10-03 09:52

Dejlig pålidelig cykel, Har selv haft 2 af dem og har nu en RF900.
Vær opmærksom på 2. gearet ved køb at det ikke er defekt. Du kan teste det
ved at brøle cyklen helt ud i gearet et par gange. Hvis den "hopper" i
gearet så er det færdig.

Fra : Orla Pedersen

Dato : 03-10-03 15:50

S.G skrev i meddelelsen <3Mafb.350$Dz4.324@news.get2net.dk>...
>Dejlig pålidelig cykel,
>Vær opmærksom på 2. gearet

Hmm....

mvh
Orla

Fra : Thunder

Dato : 05-10-03 11:58

Tak for svarret, andet gearet var sku smuttet sig en tur på den maskine!!!!