Hvad dækker garantien...?
Fra : Jens Didriksen

Dato : 01-10-03 19:14

Jeg har tabt min benzinknap (lille dum plastic ting) på benzinhanen. Ikke
noget at ligge vågen over hele natten, da en ny vel kun koster mellem kr.
5,- og 1.500... (det ER jo Danmark...).

Næh, jeg kom mere til at tænke på om det egentlig er noget som jeg kan hævde
skal komme ind under garantien?

Honda'en er købt spritny i maj 2003 og burde vel kunne køre bare lidt
længere end min gamle HD uden at tabe diverse stumper...? Det var faktisk en
af årsagerne til at jeg netop købte en japaner...

Så hvad er jeres bud - skal jeg selv betale den stump???

Didrik

Fra : Søren Bøgh Olsen

Dato : 01-10-03 19:25

Ja, du får i hvertfald ingen hvis du ikke prøver.
det må være det samme som pyntelister på en bil de skal også sidde fast.
Venlig hilsen
Søren

Fra : Jonas Holt

Dato : 03-10-03 11:47

> [...]
> 5,- og 1.500... (det ER jo Danmark...).
>
> Næh, jeg kom mere til at tænke på om det egentlig er noget som jeg kan hævde

Ting der ikke er skruet ordentligt fast kan vel betregtes som en mangel? Hvad hvis det fx var en kaliber
eller det forreste kædehjul?
Når man køber nyt må man da forvente at det er skruet _sammen_ med mindre det er noget fra Ikea...

Jeg var med til at købe en CB650 hos forhandler for knap 10 år siden. Køberen tabte pladen på vej hjem -
han henvendte sig og fik en ny uden problemer.

Jonas Holt & CBR600F2