Chancen i Avedøre?
Fra : Hekto

Dato : 01-10-03 18:51

Er der nogen der har en idé om hvornår man realistisk skal være på SBI
i Avedøre, hvis man tager den på chansen???

--
/Hekto

Ducati Pantah 600 SL + Suzuki LS650 + GS450E Til Salg!
www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto - hekto.nospam@hekto.dk
http://dfm.nathue.dk/Hekto ... What about www.mc-portalen.com ?

Fra : Cap. Oizo

Dato : 01-10-03 20:11

Var på den tidligere i år, kom ved 9 tiden og var igennem ved 12-13 tiden,
MEN har siden hørt at man skal være der tidligt (når de åbner), så jeg var
nok bare heldig.

Til gengælde sidder man p... dårligt når man ikke er i bil

/Oizo

Fra : Daniel Rasmussen

Dato : 01-10-03 21:45

Hejsa...

Jeg var dernede for tre uger siden for at told- og registreringssyne en
veretanmc på chancen. Jeg var dernede kl. 7 og var igennem 7.30. Der kom tre
mc'er igennem på chancen inden kl 8, så de må have haft lidt luft...De åbner
kl. 7 (mener jeg!), så hvis du er dernede dér, burde der være en chance...

Held og lykke

/Daniel

Fra : Hekto

Dato : 02-10-03 09:44

In article <3f7b3c8f$0$32452$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
izh49@hotmail.com says...
> Held og lykke

Tak! ... det gik fint! Ingen anmærkninger!

Den blev synet af en pige, der selvfølgelig bemærkede at dét var en
rigtig motorcykel! ;0)
--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto ... What about www.mc-
portalen.com ?

Fra : Megas

Dato : 02-10-03 12:42

Hekto wrote:

*SNIP*

> Den blev synet af en pige, der selvfølgelig bemærkede at dét var en
> rigtig motorcykel! ;0)

"Ja & dét er jo noget piger har forstand på"

Tillykke med det anyway så kan den vel et par år igen.. Er det samme
regel som for biler, periodesyn hvert andet år.?

--
Megas

2004 Kawa ZX12 turbo, lattergas
& alkohol/vand-injection købes
bud: 500,-kr & en gammel Ford Sierra

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=404

Fra : Hans Paulin

Dato : 02-10-03 12:54

Megas wrote:
> Er det
> samme regel som for biler, periodesyn hvert andet år.?

....nope - man kan køre på sin cykel indtil man bliver sort, uden at den
skal til syn...
Hans
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=286

Fra : Hekto

Dato : 02-10-03 13:14

In article <blh2um$2i28$1@news.cybercity.dk>, Megas*NOSPAM*@email.dk
says...

> "Ja & dét er jo noget piger har forstand på"

Ja, det er bare ærgreligt at bagsædet er nærmest ikke eksisterende, så
de kan blive bekræftet i deres antagelse!

> Tillykke med det anyway så kan den vel et par år igen.. Er det samme
> regel som for biler, periodesyn hvert andet år.?

Hans har svarret!

Fra : Jens Jacob Bager Jen~

Dato : 03-10-03 07:07

> Tillykke med det anyway så kan den vel et par år igen.. Er det
> samme regel som for biler, periodesyn hvert andet år.?

Der er ikke periodisk syn for motorcykler

Reglerne for syn er som følger:
Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for under 5 år siden skal den ikke
synes ved ejerskifte.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for mellem 5 og 10 år siden skal
den ikke synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden
for to år.

Motorcyklen er førstegangs-indregistreret for over 10 år siden skal den ikke
synes i forbindelse med ejerskifte hvis motorcyklen er synet inden for det
sidste år.

--
Mojn
Jens Bager Jensen