Blinklys til TL1000R
Fra : Thunder

Dato : 30-09-03 08:10

Jeg er den lykkelige ejer af en TL1000R. Hvor blinklysene i bag, er flyttet
op i de luftindtag, der sidder bag sædet, jeg kunne godt tænke mig at vide
hvor man måske kunne skaffe et par lygter med klare glas??

Fra : iceman

Dato : 30-09-03 08:52

hej

Har også en TL1000R og jeg har også set de der
blinklys.....................er det lovligt ???

Er det ikke noget med at blinklysende fra en Ford ca passer i ???

Fra : Thunder

Dato : 30-09-03 11:00

Nej det er vist ikke lovligt, er der ikke noget med at der skal være en hvis
længde fra mc´en og ud til lygterne, men det ser fedt ud. Har det monteret
men vil gerne ha klare glas i, jeg må prøve og afmontere en og ta den med
ind til en ford forhandler, så må han kunne sige mig om det er fra en ford
KA.

Fra : Janner

Dato : 30-09-03 11:01

Opel forhandlere har nogen dr passer ... men så skal du ha' hele blinklygten

/Jan

CBR929

Fra : Thunder

Dato : 30-09-03 12:49

Ved du hvilken type den stammer fra, så jeg måske kan bestille den hjem fra
et stylingsfirma med klart glas..

Fra : Janner

Dato : 30-09-03 13:32

> Ved du hvilken type den stammer fra, så jeg måske kan bestille den hjem
fra
> et stylingsfirma med klart glas..

Nope stod og så på dem for nyligt og de havde allerede klart glas ... og det
var til undr 100 spir stykket

/Onkel