Hastiggrænser
Fra : Jæger

Dato : 31-10-03 08:11

Et eller andet sted kan jeg blive pissesur over sådan en båtnakke som Jacob
Buksti udtale at han er ked af at han kørte for stærkt.
Hvormange gange har han ikke kørt for stærkt. Var han ikke blevet stoppet af
færdselspolitiet ville han så også have været plaget af dårlig samvittighed
eller hvad.
Var han blevet stoppet med 130 eller 140 km i timen vile han så også have
reageret sådan.
Jeg er også ved at brække mig når jeg hører den moralprædiken de andre
politiker fremkommer med til pressen, fordi der er blevet kørt for stærkt.
Jeg vil æde en gammel forskærm, hvis alle disse politiker der udtaler sig
har kørt efter hastiggrænserne altid. Fordi man ikke har fået en fartsbøde
er jo bare fordi fotovohgnen var en andet sted end der, hvor man kørte.
99 % af alle bilister kører for stærk og i går kørte jeg langt over det
lovlige på motorvejen, hvorefter jeg blev overhalet af en bil med anhænger.
Vi er sku alle sammen så hellige når vi skal sætte fartsgrænser men vi er
sku de første til at overtræde dem.
Jeg selv personlig kører efter grænserne i byen, men på motorvejen kan jeg
godt lægge fra land.
Jeg skulle bare have luft.

Polle

Fra : B.Ingebrigtsen

Dato : 31-10-03 08:57

Jeg kan kun give dig ret, 99,9 % af alle køre for stærkt, men ikke i denne
gruppe som du snart finder ud af )

Fra : Jacob Rungwald

Dato : 31-10-03 09:22

"B.Ingebrigtsen" <Ingebrigtsen@Ingen_virus_til_mig_webspeed.dk> wrote in
message news:3fa215c9$0$69985$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Jeg kan kun give dig ret, 99,9 % af alle køre for stærkt, men ikke i denne
> gruppe som du snart finder ud af )

Jeg kører da tit for stærkt på landevej/motorvej, det vil jeg gerne
indrømme, dog ikke i byerne, der holder jeg grænserne.

Mvh
Jacob

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 31-10-03 09:33

> Jeg kan kun give dig ret, 99,9 % af alle køre for stærkt, men ikke i denne
> gruppe som du snart finder ud af )

Nej, her kører alle for stærkt I hvert fald i forhold til gældende
lovgivning.

Ellers kan jeg kun give Polle ret i det hykleriske i alle de udtalelser der
er fremkommet. At en hastighed på 173 km/t i sig selv skulle være livsfarlig
eller morderisk er fuldstændig misforstået. Bare se på vore sydlige naboer,
hvor der stadig køres stærkt. Og med forholdsmæssigt færre trafikdræbte. Det
er ikke farten der dræber. Det gør dum og hensynsløs kørsel derimod. Buksti
har vel bare kørt efter forholdende, og hvis alle gjorde det, ville vi undgå
mange af de trafikdrab der forekommer.

At vi så aldrig kommer af med eneulykker, spritulykker og nogle folks
åbenlyse åndsvage kørsel er noget helt andet.

MVH Klaus

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 31-10-03 10:03

On Fri, 31 Oct 2003 09:32:56 +0100, "Klaus Rejkjær"
<rejkjaer@privat.tdcadsl.dk> wrote:

>Nej, her kører alle for stærkt I hvert fald i forhold til gældende
>lovgivning.

Eller sagt på en anden måde - efter forholdende.

> [...]
>At vi så aldrig kommer af med eneulykker, spritulykker og nogle folks
>åbenlyse åndsvage kørsel er noget helt andet.

Ovenstående burde indrykkes i en avis/TV/medie - sådan.

/Mogens

Fra : EjS

Dato : 31-10-03 13:55

"Jæger" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message

Gi nu for fanden manden en bøde og lad os komme videre. Jeg har sgu da også
en "kasket" på når jeg udfører min profession end den jeg har som
privatperson...

MVH EjS

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 01-11-03 08:30

> Gi nu for fanden manden en bøde og lad os komme videre. Jeg har sgu da
også
> en "kasket" på når jeg udfører min profession end den jeg har som
> privatperson...

Det har vi nok allesammen, men der er ikke mange der i den grad har
prædiket, fordømt, moraliseret og kaldt netop hastighedforbrydere for grove
lovovertrædere, mordere og uansvarlige mennesker. Når man er folkevalgt
hviler der et stort ansvar på én, og som et absolut minimum må alle vi
almindelige mennesker (stemmekvæget) kunne forvente, at sådanne personer i
det mindste lever op til egne idealer. Derfor fortjener Buksti sin
øjeblikelige skæbne.

Jeg er på absolut ingen måde forarget over selve handlingen - den kunne jeg
selv have foretaget. Jeg er derimod forarget over at det er Buksti der har
foretaget den.

MVH Klaus

Fra : EjS

Dato : 02-11-03 01:33

> [...]
jeg
> selv have foretaget. Jeg er derimod forarget over at det er Buksti der har

Ja - jeg er sådan set enig. Hans troværdighed er væk. Men vi lever i et
demokrati - derfor bør konsekvenser for ham være de samme som for enhver
anden borger. Det sikrer vores lovgivning forhåbentlig. En bøde og så er det
glemt...

Men ja - han skal sgu ikke her bagefter komme og hyle op om trafiksikkerhed.
Det tror jeg nu heller ikke han gør. Det ville være nytteløst!

MVH EjS

Fra : Klaus Rejkjær

Dato : 02-11-03 07:38

> Men ja - han skal sgu ikke her bagefter komme og hyle op om
trafiksikkerhed.
> Det tror jeg nu heller ikke han gør. Det ville være nytteløst!

Det kommer han heller ikke til. Han skal fremover tage sig af skattepolitik.
Naturligvis på samme seriøse og kompetente måde som han i mange år har
forvaltet det trafikpolitiske område

MVH Klaus

Fra : EjS

Dato : 02-11-03 11:45

> Det kommer han heller ikke til. Han skal fremover tage sig af
skattepolitik.
> Naturligvis på samme seriøse og kompetente måde som han i mange år har
> forvaltet det trafikpolitiske område

Det næste er vel så at han bliver anklaget for virksomhedstømning og
skattefusk i stor stil :)

MVH EjS

Fra : 3140 Bagdad Bob

Dato : 02-11-03 16:33

> [...]
skattepolitik.
> Naturligvis på samme seriøse og kompetente måde som han i mange år har

Kunne fande være sjovt om han blev knaldet med en 3-4 polske håndværkere i
baghaven