Filmklip fra Esbjerg.
Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 13-04-01 11:59

Her er lidt klip fra Esbjerg, filmet af en frysende kammerat, som stod ved
vejkanten 1/2 time før det hele begyndte. Han havde misset det med tiden

http://www.esbfys.dk/webting/mov/mc01-film.mov

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125 & Harley Davidson Hot Road (deodorant)

Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 12:36

> Her er lidt klip fra Esbjerg, filmet af en frysende kammerat, som stod ved
> vejkanten 1/2 time før det hele begyndte. Han havde misset det med tiden

Æv den stopper lige der hvor kawaen går på hjul ;o(

Mvh
Morten

Fra : :-:Janner®:-:

Dato : 13-04-01 13:50

Mærkeligt den kan jeg ikke se på mit win 2000, mangler man et codec eller ?

Hygge

Onkel Jan

"Jens S., Esbjerg" <jesvFJERN-FRA-F-TIL-SNABELA@jubiipost.dk> skrev i en
meddelelse news:9b6m8g$3cj$1@news.inet.tele.dk...

Fra : Morten Christensen

Dato : 13-04-01 14:42

":-:Janner®:-:" <ask@me.com> wrote in message news:9b6skl$1i$1@sunsite.dk...
> Mærkeligt den kan jeg ikke se på mit win 2000, mangler man et codec eller
?

> Hygge
> Onkel Jan

Fåååårk, ja ;c))

Prøvede lige at hente den, og ville så se den med Quick TIme playeren...

Bruger: "Nå, jeg vil se lidt film nu..."
PC: "Så start dit program"
Bruger: "Åvkarj, vi ta'r lige og dobbeltklikker her..."
PC: "Hov-hov, unge mand! Det koster lige 350 MB RAM!!"

Ganske rigtigt, så er der vist probs med at se den film fra Esbjerg - min
maskine tog hele 42 MB til selv processon (afspilleren) og på SWAP-filen
steg forbruget lige op til ialt 485 MB Ram... ;-((

--
Have a good ride...
Morten, Københavnstrup

Fra : Jens S., Esbjerg

Dato : 13-04-01 15:12

"Morten Christensen" &
> ":-:Janner®:-:" <
> wrote
SNIP noget om problemer med Win2000 og Quicktime
****************
Jeg ved ikke meget om computere, så jeg kan ikke rigtigt sige noget om det.
Jeg kører Win98 og så klippet uden problemer.
Mig bekendt har han redigeret det på en Mac, og lagt det på Nettet. Kan det
gøre noget ?

--

/Jens S., Esbjerg
GSX 600 F & GN 125