Opsætning af affjedring?
Fra : Claus

Dato : 13-04-01 09:54

Jeg havde engang et link til en side, hvor det blev beskrevet hvordan man
indstillede affjedringen på en bane maskine , tror at det var en Ølins side
men er ikke sikker, tror oxo at det var Jørrund der henviste til den.

Men nu er den væk og jeg kan ikke finde den , er der nogle der kan hjælpe???

Claus
ZX6R

Fra : Michael K. S.

Dato : 13-04-01 10:10

On Fri, 13 Apr 2001 10:54:12 +0200, "Claus" <Pernille@city.dk> wrote:

> [...]
>
>Men nu er den væk og jeg kan ikke finde den , er der nogle der kan hjælpe???

Here U go :

http://www.ohlins.nl/content/products/setup.html

Vh
-Michael