Kulsbjerg, nogle der er friske på Offroad ~
Fra : Morten Juel

Dato : 13-04-01 00:00

Jeg ville lige høre om nogle ved noget om kulsbjerg, som Vordingborg
kasserne bruger til at træne i !
må man bruge det til at køre offroad i ? jeg mener aml ppl bruger det jo til
at gå rundt i !
jeg ved dette fordi jeg lå på vordingborg kasserne i 8mdr

her er lidt info til jer der ikke kender det:

"Kulsbjerg Øvelsesplads, ca. 7 km. øst for Vordingborg, er med sine 493 ha.
eller omkring 900 tønder land Sjællands ubetinget bedste øvelsesterræn."

Nogle der ved noget ? eller er friske ?
fordi så vil jeg da gerne skrive til min gamle kaptajn og høre om det er
noget man må !

Mvh
Morten

Fra : Allan jørgensen

Dato : 15-04-01 20:55

Morten Juel <mp@mail1.stofanet.dk> skrev i en
> [...]
til
> at gå rundt i !
> jeg ved dette fordi jeg lå på vordingborg kasserne i 8mdr

hæ jeg lå der i 11 mdr ;-0

> [...]
>
> Nogle der ved noget ? eller er friske ?
> fordi så vil jeg da gerne skrive til min gamle kaptajn og høre om det er

mener at det er et fredet område. men så er det sjovt at jenserne får lov
til at indtage området med krudt og kugler

Allan(fzr600us)hvis halvsøster bor i området (MERN)