Autoriseret Seat værksted
Fra : Erik BH

Dato : 31-10-03 00:19

Hej alle,

Min Leon TDI 110 skal have 60k km service snart. I den forbindelse har jeg
fundet ud af at "mit" værksted (Hedensted Bilcenter) desværre er stoppet som
aut. forhandler/værksted.

Jeg bor i 7100 Vejle så den nærmeste er GT Biler i Kolding (hvor jeg faktisk
arbejder) - men jeg sætter ikke mine ben der igen. Købte bilen, men magen
til inkompetence, dårligt håndværk og minus servicemindede folk skal man
lede længere efter.

Nu er valget så Herning, Silkeborg, Århus, Odense, Vojens eller Bramming som
dem der ligger i "umiddelbar" nærhed af Vejle. Jeg har hørt positiv omtale
af Storgaard Biler i Bramming?

Når jeg nu alligevel skal på langfart for servicen kan jeg snart ligeså godt
køre til Tyskland. Er der nogen der kender et godt værksted og er det værd
at køre efter? Hvordan stiller Skanco sig iforhold til mobilitetsgarantier
etc. ved tysk service?

--

mvh. Erik Børsting Hansen

Fra : Michael

Dato : 31-10-03 19:23

Vis du vil køre lidt efter det, kan jeg varmt anbefalde at køre til skærbæk
(mellem Ribe og Tønder han er underforhandler af storgård biler) her får du
god og fair behandling til yderst fair pris (285 kr + moms pr time)
mvh
Michael

Seat Ibiza TDI 110 hk årg 2000

Fra : Ukendt

Dato : 02-11-03 01:44

> [...]
som
> dem der ligger i "umiddelbar" nærhed af Vejle. Jeg har hørt positiv omtale

Kør til Storgaard i Bramming. TopService og flinke folk. Man skal lede længe
efter en mand der går så meget op i biler.
Jeg har selv været der mange gange, og ved at der er folk helt heroppe fra
Aalborg der handler Seat dernede.

Jeg har dog ikke selv brugt hans værksted da jeg køre VW, men da hele
svigerfamillien kommer fra Bramming ved jeg at han har et godt rygte.
Næsten hveranden bil i Bramming er en Seat.
Min svoger har købt Toledo der og var meget tilfreds med servicen og
værkstedet.

Claus Peteresen
http://vwfanatic.dk

Fra : Michael

Dato : 02-11-03 07:46

Ders service er ikke verdens bedste.....
Det er for dyrt og for dårligt især stor service, hvor de kun kigge på
bremsere, i stedet for at skille det af..... med det resulstat at bremserene
"kommer til at hænge", så når du kommer til næste stor service skal alt
skiftes ikke så heldigt... da nogle af seat'en kan køre op til 100.000 km på
de samme bremser......(den med de store bremser.....)
mhv
Michael